پذیرش و چاپ مقالات همکاران در ششمین کنفرانس مدیریت منابع آب در دانشگاه کردستان

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان، فرایند نهادینه کردن تولید اطلاعات و دانش در تمام ابعاد علمی، فنی کاربردی وپراکندن آن با ابزارهاوامکانات ارتباطی با هدف به اشتراک گذاری آنها در سطح ملی یا بین المللی، فرآیندی تحول زا و مثبت ...

 

         به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان،  فرایند نهادینه کردن تولید اطلاعات و دانش در تمام ابعاد علمی، فنی کاربردی و پراکندن آن با ابزارها و امکانات ارتباطی با هدف به اشتراک گذاری آنها در سطح ملی یا بین المللی، فرآیندی تحول زا و مثبت در عرصه تبادلات اقتصادی فرهنگی، آموزشی، علمی و .... می باشد. لذا فراهم شدن امکان دسترسی عمومی به اطلاعات حوزه های مختلف مورد نیاز و بکارگیری آنها برای توسعه ی این تبادلات از مزیت هایی است که عاید کاربران اطلاعات می شود.

 

       در این راستا، دفتر مطالعات شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان افتخار دارد پذیرش و چاپ سه مقاله در ششمین کنفرانس مدیریت منابع آب در محل برگزاری دانشگاه کردستان در اردیبهشت 95 به شرح ذیل به اطلاع برساند:

 

  • ارزیابی کیفی آب های سطحی برای مصارف کشاورزی، شرب و صنعت (مطالعه موردی حوزه آبخیز سلامت آباد) خانم مهندس راضیه یوسفی، مهندس شهاب کاوه کار و مهندس مجید عبادی فر
  • برآورد دبی ایمن سیلاب ورودی به شهرک ماسوله با استفاده ازHEC-RAS,HEC- HMS SCS توسط مجید عبادی فر، شهاب کاوه کار
  • تعیین میزان تاثیر عملیات آبخیزی بر دبی پیک سیلاب (مطالعه موردی حوزه آبخیز ماسوله) توسط مجید عبادی فر، شهاب کاوه کار

 

       براساس این گزارش، دو مقاله ارائه شده در سومین همایش و نمایشگاه محیط زیست و بحران های پیش رو، دانشگاه پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی در خرداد سال 95 به شرح ذیل می باشد:

 

  • بررسی تنوع اقلیمی در استان گیلان با استفاده از روش «دومارتن اصلاح شده» مجید عبادیفر، راضیه یوسفی و شهاب کاوه کار
  • تحلیلی بر ویژگی های خشکسالی در شمال شرق ایران با روش RDI توسط مجید عبادیفر

 

      گفتنی است این مقالات توسط آقایان  مجید عبادی فر، شهاب کاوه کار  و خانم راضیه یوسفی از کارشناسان شرکت، نگارش و ارائه گردید.
 

کد خبر: 813
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 1 تیر 1395
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 2 تیر 1395
 دبیر خبر
 983