به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی؛

دیدار صمیمانه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان با کارکنان روابط عمومی

به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ، مهندس وحید خرّمی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان با حضور در دفتر روابط عمومی شرکت با کارکنان این حوزه دیدار نمود.

      به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان، مهندس خرّمی در این نشست ضمن تقدیر از زحمات همکاران و تبریک روز ارتباطات  و روابط عمومی و ، به نقش پر رنگ روابط عمومی در انعکاس فعالیت های شرکت  اشاره و به اهمیت قابل توجه روابط بهینه درون سازمانی و برون سازمانی این نهاد به عنوان پل ارتباطی بین شرکت و افراد جامعه به عنوان مخاطبین اصلی تاکید نمود .

     وی نقش قابل توجه روابط عمومی در عصر تکنولوژی، در پیشبرد اهداف شرکت و همچنین برقراری راه های ارتباطی قوی و به روز، فی مابین واحد ها مورد تقدیر قرار دارد و افزود: امروزه با گسترش ارتباطات در حوزه های مختلف ، وظیفه مهمّی در جهت ارتباطات دوسویه و مناسب با جامعه برعهده روابط عمومی می باشد.

    مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان اظهار امیدواری نمود تا با همیاری سایر معاونتها و مدیریتهای شرکت، این واحد بتواند به اهداف مهم خود که بخشی از آن اطلاع رسانی و انعکاس اخبار و اطلاعات می باشد، دست یابد.

بر اساس این گزارش در ابتدای این نشست صمیمانه داریوش البرزی مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان با ارائه گزاری از عملکرد و اهم فعالیتهای  روابط عمومی شرکت به اهمیت و جایگاه روابط عمومی در پیشبرد اهداف آن اشاره و مهترین چالش های پیشرو این واحد را یادآور شد.

 

کد خبر: 1367
  تاریخ خبر : شنبه 28 اردیبهشت 1398
  آخرین به‌روزرسانی : دوشنبه 30 اردیبهشت 1398
 دبیر خبر
 1187