به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی؛
به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان، مهندس خرّمی در این نشست ضمن تقدیر از زحمات همکاران و تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی و ، به نقش پر رنگ روابط عمومی در انعکاس فعالیت های شرکت اشاره و به اهمیت قابل توجه روابط بهینه درون سازمانی و برون سازمانی این نهاد به عنوان پل ارتباطی بین شرکت و افراد جامعه به عنوان مخاطبین اصلی تاکید نمود .
وی نقش قابل توجه روابط عمومی در عصر تکنولوژی، در پیشبرد اهداف شرکت و همچنین برقراری راه های ارتباطی قوی و به روز، فی مابین واحد ها مورد تقدیر قرار دارد و افزود: امروزه با گسترش ارتباطات در حوزه های مختلف ، وظیفه مهمّی در جهت ارتباطات دوسویه و مناسب با جامعه برعهده روابط عمومی می باشد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان اظهار امیدواری نمود تا با همیاری سایر معاونتها و مدیریتهای شرکت، این واحد بتواند به اهداف مهم خود که بخشی از آن اطلاع رسانی و انعکاس اخبار و اطلاعات می باشد، دست یابد.
بر اساس این گزارش در ابتدای این نشست صمیمانه داریوش البرزی مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان با ارائه گزاری از عملکرد و اهم فعالیتهای روابط عمومی شرکت به اهمیت و جایگاه روابط عمومی در پیشبرد اهداف آن اشاره و مهترین چالش های پیشرو این واحد را یادآور شد.