تقدیر مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از نیروگاه برقابی سفیدرود گیلان

مهندس محمد حاج رسولیها مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، در بیست و ششمین کمیته فنی نیرو گاههای برقآبی کشور که در دیماه سال جاری ...

 

مهندس محمد حاج رسولیها مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، در بیست و ششمین کمیته فنی نیرو گاههای برقآبی کشور که در دیماه سال جاری در نیروگاه مارون اهواز برگزار گردید از شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان به دلیل تعمیرات مناسب نیروگاه برقابی سد سفیدرود  تقدیرکرد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان ، در تقدیرنامه مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران خطاب به دفتر بهره برداری و نگهداری از سدها و نیروگاههای برقابی گیلان آمده است:

 پیشبرد اهداف سند چشم انداز و راهبردهای وزین اقتصاد مقاومتی جز در سایه تلاش همه جانبه و نظام مند ارکان اجرایی آب کشور محقق نخواهد شد. بدیهی است چنین تلاش هایی همواره شایسته تقدیر اند.

لذا این تقدیر نامه بنا به پیشنهاد مرکز مدیریت نیروگاههای برق آبی در راستای ارج نهادن به فعالیت های مطلوب آن شرکت در امر بهره برداری و انجام تعمیرات دوره ای به موقع و مناسب از واحدهای نیروگاه سفیدرود طی سال  1393 به آن شرکت اهداء می گردد.

با عنایت به کلیدی بودن نقش نیروگاههای برق آبی در پایداری شبکه سراسری برق، امید است با ادامه تلاش های مدیران و دست اندرکاران خدوم آن نیروگاه ، کماکان زمینه بهبود خدمت رسانی مطمئن و بهینه به هر دو بخش آب و برق کشور فراهم گردد.

 

کد خبر: 700
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 29 دی 1394
 دبیر خبر
 1101