دکتر نیکخوی سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان:

عملیات لایروبی کانالها و انهار از یکم بهمن آغاز می گردد

دکتر نیکخوی سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در گفتگو با دفتر روابط عمومی شرکت گفت: به جهت تمهید مقدمات لازم برای ارائه بهترین خدمات به کشاورزان عزیز در فصل آبیاری...

 

دکتر نیکخوی سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در گفتگو با دفتر روابط عمومی شرکت گفت: به جهت تمهید مقدمات لازم برای ارائه بهترین خدمات به کشاورزان عزیز در فصل آبیاری پیش رو از یکم بهمن ماه عملیات لایروبی انهار و کانالها ی آبرسانی در سراسر استان آغاز می گردد.

دکتر نیکخوی با اشاره به ظرفیتهای آبی استان گفت: باید به واسطه شرایط جوی مناسب که طی روزهای اخیر پشت سر گذاشتیم به درگاه خداوند متعال شکرگذارباشیم  با این حال می بایست با درس آموزی از تجربیات سالهای گذشته و در مقابل شرایط خاص دما در روزهای گرم تابستان تنها به ذخیره سد سفیدرود اکتفا نکرده و با برنامه ریزی مناسب از تمامی ظرفیتهای آبی استان مانند آب بندان ها، ایستگاههای پمپاژ، چاههای آب و... استفاده موثر و کارا را به عمل آوریم تا ان شاءالله فصل کشاورزی با برکت و پرمحصولی را به سرانجام برسانیم.

سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در انتها گفت: از کشاورزان ارجمند خواستاریم تا با انجام شخم زمستانه   هر چه سریعتر نسبت به آماده سازی اراضی شالیزاری اقدام و ضمن کسب حداکثر آمادگی تقویم زراعی را رعایت نمایند.

کد خبر: 699
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 29 دی 1394
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 30 دی 1394
 دبیر خبر
 1094