شرکت آب منطقه ای گیلان موفق به دریافت گواهی نامه نظام مدیریت کیفیت (ایزو)2008-9001 شد

معاون برنامه ریزی و بهبود مدیریت شرکت آب منطقه ای گیلان از دریافت گواهی نامه نظام مدیریت کیفیت lso 9001:2008 در ممیزی نهایی سیستم مدیریت کیفیت، از شرکت tuv lntercert آلمان خبر داد.

 

       به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان، مهندس سید پیام شاعف با اعلام این مطلب افزود: بر اساس ممیزی به عمل آمده در شرکت و تلاش بی وقفه و زحمات بی شائبه کلیه همکاران مبنی بر پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت، از طرف تیم ممیزی شرکت tuv lntercert، این شرکت واجد شرایط دارا بودن گواهی نامه نظام مدیریت کیفیت(ایزو)9001-2008، شناخته شده است. وی ادامه داد: پیش بینی می شود دستیابی به قابلیت دریافت این گواهینامه موجب بهبود روند امور اجرایی و برنامه ریزی در این شرکت شود.


       مهندس شاعف تصریح کرد: با استقرار و پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت، وظیفه ما و همکاران در ارائه خدمات سنگین تر شده و با توجه به هدف اصلی شرکت که تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مشتریان است، پیش خواهد رفت.


       معاون برنامه ریزی و بهبود مدیریت شرکت آب منطقه ای گیلان اذعان داشت: آگاهی کارکنان نسبت به مسئولیت ها و نقش ها، ایجاد و افزایش حس اعتماد در تمامی کارکنان، کنترل راحت تر فعالیت ها، تدوین روش های انجام کار، بهبود مستند سازی و نگهداری صحیح از سوابق به منظور استفاده در آینده ، از فواید نظام مدیریت کیفیت در شرکت است.


       وی افزود: ممیزی دوره ای توسط ممیزان داخلی شرکت آب منطقه ای و ممیز شرکت صادر کننده گواهی نامه و شناسایی نقاط قوت و ضعف و همچنین عدم انطباق های احتمالی در بازه های زمانی مشخص صورت می گیرد، که نتایج آن در کمیته بازنگری مدیریت با حضور گروه راهبری نظام مدیریت شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفته و بهبود مستمر در فرآیندها و روش های اجرایی دستیابی به اهداف کیفی و خط مشی شرکت، صورت خواهد گرفت.


       مهندس شاعف در پایان ضمن تشکر از مدیریت عامل شرکت و همکاران پرتلاش شرکت اظهار داشت: گرفتن گواهی نامه نظام مدیریت کیفیت lso 9001:2008 به معنای تضمین کیفیت مطلوب و استاندارد در ارائه خدمات بهتر در کمترین زمان و استفاده از آسانترین روش ها است.

 

کد خبر: 673
  تاریخ خبر : شنبه 14 آذر 1394
  آخرین به‌روزرسانی : یکشنبه 22 آذر 1394
 دبیر خبر
 950