به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان، مهندس سید پیام شاعف با اعلام این مطلب افزود: بر اساس ممیزی به عمل آمده در شرکت و تلاش بی وقفه و زحمات بی شائبه کلیه همکاران مبنی بر پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت، از طرف تیم ممیزی شرکت tuv lntercert، این شرکت واجد شرایط دارا بودن گواهی نامه نظام مدیریت کیفیت(ایزو)9001-2008، شناخته شده است. وی ادامه داد: پیش بینی می شود دستیابی به قابلیت دریافت این گواهینامه موجب بهبود روند امور اجرایی و برنامه ریزی در این شرکت شود.
مهندس شاعف تصریح کرد: با استقرار و پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت، وظیفه ما و همکاران در ارائه خدمات سنگین تر شده و با توجه به هدف اصلی شرکت که تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مشتریان است، پیش خواهد رفت.
معاون برنامه ریزی و بهبود مدیریت شرکت آب منطقه ای گیلان اذعان داشت: آگاهی کارکنان نسبت به مسئولیت ها و نقش ها، ایجاد و افزایش حس اعتماد در تمامی کارکنان، کنترل راحت تر فعالیت ها، تدوین روش های انجام کار، بهبود مستند سازی و نگهداری صحیح از سوابق به منظور استفاده در آینده ، از فواید نظام مدیریت کیفیت در شرکت است.
وی افزود: ممیزی دوره ای توسط ممیزان داخلی شرکت آب منطقه ای و ممیز شرکت صادر کننده گواهی نامه و شناسایی نقاط قوت و ضعف و همچنین عدم انطباق های احتمالی در بازه های زمانی مشخص صورت می گیرد، که نتایج آن در کمیته بازنگری مدیریت با حضور گروه راهبری نظام مدیریت شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفته و بهبود مستمر در فرآیندها و روش های اجرایی دستیابی به اهداف کیفی و خط مشی شرکت، صورت خواهد گرفت.
مهندس شاعف در پایان ضمن تشکر از مدیریت عامل شرکت و همکاران پرتلاش شرکت اظهار داشت: گرفتن گواهی نامه نظام مدیریت کیفیت lso 9001:2008 به معنای تضمین کیفیت مطلوب و استاندارد در ارائه خدمات بهتر در کمترین زمان و استفاده از آسانترین روش ها است.