برگزاری کار گاه آموزشی برنامه ایمنی آب شهرستان رودبار

پس از اجرایی شدن برنامه ایمنی آب در شهر رشت ، کارگاه آموزشی برنامه ایمنی آب شهرستان رودبار در روز یکشنبه 11 مردادماه در محل فرمانداری رودبار برگزار گردید.

به گزارش دفتر روابط عمومی به نقل از مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گیلان ؛ پس از اجرایی شدن برنامه ایمنی آب در شهر رشت ، کارگاه آموزشی برنامه ایمنی آب شهرستان رودبار در روز یکشنبه 11 مردادماه در محل فرمانداری رودبار برگزار گردید. در این کارگاه آموزشی که بخشداران، نمایندگان شرکت آب منطقه ای گیلان و شرکت آب و فاضلاب استان ، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه گیلان، اداره کل محیط زیست  و اعضای برنامه ایمنی آب شهر رشت حضور داشتند، آقای احمدی فرماندار شهرستان رودبارضمن استقبال از اجرای کارگاه آموزشی در شهر رودبار، آموزش را اساس تغییر نگرش عنوان نمود و برگزاری کارگاههای آموزشی بویژه در مقوله ایمنی آب شرب را کاملا فنی، تخصصی و کاربردی دانست و ارائه راهکارهای عملیاتی و اجرائی را راهی در جهت بهبودی وضعیت کمی و کیفی آب شهرستان رودبار اعلام داشت .

در ادامه این کارگاه آموزشی هر یک از اعضای برنامه ایمنی آب رشت در خصوص چگونگی استقرار برنامه ایمنی آب و روشهای برنامه ریزی جهت حفاظت کیفی آب پاور پوینت ارائه نمودند. لازم به ذکر است که برنامه ایمنی آب شرب شهر رشت با هدف کنترل و حفاظت کیفی آب آشامیدنی از حوضه آبریز سد مخزنی آیت اله بهجت شهربیجار تا مصرف کننده از دی ماه سال 93 در شهر رشت در حال اجرا می باشد.

 

کد خبر: 574
  تاریخ خبر : شنبه 31 مرداد 1394
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 31 مرداد 1394
 دبیر خبر
 929