مدیر عامل آب منطقه ای گیلان:

از صبح روز دوشنبه مورخه 8/4/1394 ششمین مرحله آبگذاری کانالهای آب کشاورزی آغاز خواهد شد

مهندس سیف اله آقابیگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آب منطقه ای گیلان در گفتگو با دفتر روابط عمومی شرکت گفت: از صبح روز دوشنبه مورخه 8/4/1394 ششمین مرحله آبگذاری کانالهای آب کشاورزی ...

 

     مهندس سیف اله آقابیگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آب منطقه ای گیلان در گفتگو با دفتر روابط عمومی شرکت گفت: از صبح روز دوشنبه مورخه 8/4/1394 ششمین مرحله آبگذاری کانالهای آب کشاورزی در گیلان آغاز و با پایش وضعیت جوی و سنجش نیاز اراضی شالیکاری در نقاط مختلف استان طی روزهای آتی ادامه خواهد یافت.

 

     مدیرعامل آب منطقه ای گیلان افزود: تا امروز و در آستانه ششمین مرحله آبگذاری کانالهای آب کشاورزی و در پنج مرحله، بیش از 740 میلیون مترمکعب آب مورد نیاز از محل سد سفیدرود تامین و مدیریت گردید.

 

     مهندس آقابیگی در انتها  گفت : مجموعه آب استان تمام توان و تلاش خود را برای ارایه بهترین و موثر ترین خدمت به هم استانی ها و کشاورزان عزیز به کار بسته است ولی نمی توانیم شرایط جوی، افزایش دما و کاهش بارندگی ها را تغییر دهیم اما مصممیم تا با مشارکت تمامی کشاورزان گرامی شرایط مصرف را به نحوی تغییر دهیم تا بهترین استفاده از منابع آبی استان صورت پذیرد فلذا از کلیه شالیکاران در اقصی نقاط استان خواستاریم تا ضمن همراهی و مساعدت با یکدیگر در بالادست و پایین دست از تمامی  ظرفیتهای آبی به بهترین وجه  استفاده نمایند.

کد خبر: 513
  تاریخ خبر : یکشنبه 7 تیر 1394
  آخرین به‌روزرسانی : دوشنبه 8 تیر 1394
 دبیر خبر
 1133