نماینده معزز ولی فقیه در گیلان؛

از کشاورزان می‌خواهیم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده معزز ولی فقیه در گیلان ظهر روز جمعه 29 خرداد در خطبه های نماز جمعه رشت با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماه آمرزش و مغفرت است ...

 

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی نماینده معزز ولی فقیه در گیلان  ظهر روز جمعه 29  خرداد در  خطبه های نماز جمعه رشت با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماه آمرزش و مغفرت است و خدا را شاکریم از اینکه یک سال دیگر به ما فرصت داد تا بتوانیم ماه رمضان را درک کنیم.

 

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه شاهد تشییع پیکر ۲۷۰ شهید دوران دفاع مقدس بودیم، گفت: قسم به خون شهدا که از انقلاب و ولی فقیه حفاظت می‌کنیم و راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

 

آیت الله قربانی با اشاره به موضوع کم‌آبی  گفت: دنیا گرفتار کم‌آبی است و وزارت نیرو و کشاورزی تلاش می‌کنند تا از آب‌های پشت سد و تالاب‌ها بتوانند یک ماه دیگر به کشاورزان آب دهند و آب شرب مردم را تامین کنند و امسال سد آیت‌الله بهجت آبگیری شده که آب شرب مردم استان را تامین می‌کند و از کشاورزان می‌خواهیم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

 

ایشان با اشاره به درگذشت آیت‌الله امینیان یادآور شد: این روزها یکی از سرمایه‌های علمی گیلان مرحوم آیت‌الله امینیان به رحمت خدا رفت و وی یکی از اساتید بزرگ حوزه علمیه بود و سال‌ها شاگردان زیادی را پرورش داد.

کد خبر: 500
  تاریخ خبر : شنبه 30 خرداد 1394
 دبیر خبر
 978
  دیدگاه کاربران