پذیرش مقاله همکاران در اولین کنفراس و نمایشگاه علوم مهندسی آب

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان، نظر به ضرورت توسعه فرهنگ مدیریت آب در کلیه حوزه ها و بخش های مرتبط اعم از وزارتخانه ها و سازمان های دولتی دانشگاهها، انجمن های تخصصی و نهادهای عمومی، اولین کنفرانس ...

 

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان، نظر به ضرورت توسعه فرهنگ مدیریت آب در کلیه حوزه ها و بخش های مرتبط اعم از وزارتخانه ها و سازمان های دولتی دانشگاهها، انجمن های تخصصی و نهادهای عمومی، اولین کنفرانس ملی علوم و مهندسی آب طی روزهای 18 و 19 خرداد ماه 1394 در ساختمان همایش های وزارت نیرو در تهران با رویکرد علمی، مدیریتی ، تخصصی و پژوهشی برگزار گردید. این کنفرانس با حمایت مستقیم وزارت نیرو و با طرح مباحث نوین آب و با ارائه دیدگاه مدیران، صاحبنظران، اساتید و کارشناسان بر جسته کشور انجام گردید.

 

در این راستا مقاله ای با عنوان (( شناسایی چالش ها و ارائه سیاست های راهبردی برای مدیریت بهینه تأمین و مصرف آب در اراضی شالیکاری تحت شبکه آبیاری و زهکشی سفیدرود در سال 1393)) تهیه و بصورت شفاهی ارائه گردید که با استقبال حاضران در کنفرانس مواجه گردید.

 

گفتنی است این مقاله توسط آقایان سیف اله آقابیگی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان، رسول خان میرزایی مدیر دفتر مطالعات پایه منابع آب و خسرو تاجداری رئیس گروه مطالعات آبهای سطحی نگارش و ارائه گردید.

کد خبر: 497
  تاریخ خبر : چهارشنبه 27 خرداد 1394
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 30 خرداد 1394
 دبیر خبر
 1114