به گزارش دفتر روابط عمومی آب منطقه ای گیلان :

((شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان پیشتاز در جهت به روز رسانی الکترونیکی سیستمهای هوشمند اداری ))

مهندس آقابیگی با ابراز خرسندی از پیش قدم بودن شرکت آب منطقه ای گیلان و همکاران واحد انفورماتیک شرکت و کمیته توسعه دولت الکترونیک...

نخستین نشست تخصصی کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی سیستمهای اداری با حضور مهندس سیف اله آقابیگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان در مورخه 16/3/1394 در دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد. به روز رسانی روند کار سیستمهای هوشمند اداری به جدیدترین امکانات الکترونیکی مورد استفاده در ادارات و هماهنگی بیشتر انتقال سیستماتیک مطالب در خصوص تسریع و سهیل روند ارتباط با وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران و دیگر شرکتهای صنعت آب و برق در سراسر کشور ، از جمله مطالب عنوان شده در این جلسه بود .

مهندس آقابیگی با ابراز خرسندی از پیش قدم بودن شرکت آب منطقه ای گیلان و همکاران واحد انفورماتیک شرکت و کمیته توسعه دولت الکترونیک، همگام بودن بیشتر و منسجم تر با مرکز را خواستار شد و به تدوین برنامه زمان بندی شده دقیق و اجرای آن ، برای تداوم این روند توسعه و هوشمند سازی تأکید کرد.

همچنین رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان در اولین جلسه کمیته توسعه الکترونیک و هوشمند سازی سیستمهای اداری ، با اشاره به اهمیت و جایگاه هریک از اعضای این کمیته، به ایفای نقش فعالانه در این جلسات و همسویی عملی اعضای کمیته در پیشبرد اهداف مد نظر شرکت ، خاطر نشان شد.  

کد خبر: 487
  تاریخ خبر : دوشنبه 18 خرداد 1394
 دبیر خبر
 1042