مدیرعامل آب منطقه ای گیلان:

تا امروز بیش از 1909 کیلومتر از انهار و کانالها لایروبی شده است

به گزارش دفتر روابط عمومی آب منطقه ای گیلان، مهندس سیف اله آقابیگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت در گفتگو با این دفتر ضمن گرامیداشت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش دفتر روابط عمومی آب منطقه ای گیلان، مهندس سیف اله آقابیگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت در گفتگو با این دفتر ضمن گرامیداشت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: باید همه در کنار هم تلاش کنیم تا روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به نقطه عطفی در توسعه و تحول واحدهای اطلاع رسانی و آگاهی بخش در کشور تبدیل شود.

مهندس آقابیگی افزود: بدون هیچ تردیدی نقش جریان اطلاع رسانی در تبلور دستاوردها و فعالیتهای هر مجموعه ای به خصوص دستگاههای اجرایی بی بدیل بوده و بر خود لازم می دانم به واسطه سالها تلاش، ممارست و خدمت صادقانه ، صمیمانه ترین سپاسها و قدردانی خود را تقدیم یکایک اصحاب رسانه نمایم.

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان در ادامه با اشاره به اقدامات این شرکت جهت ارایه خدمت به کشاورزان در فصل آبیاری جاری گفت: برای اجرای هر چه بهتر برنامه های کسب آمادگی حداکثری در فصل آبیاری و کشاورزی جاری و بهره مندی از همه ظرفیتهای آبی استان تا کنون و پس از 2 دوره آبگذاری کانالهای آب کشاورزی، بالغ بر 1909 کیلومتر از انهار و کانالهای استان لایروبی شده است و در حال حاضر 58 دستگاه ماشین آلات سنگین در مناطق مختلف به انجام وظایف محوله از جمله لایروبی انهار و کانالها مشغول می باشند.

مهندس آقابیگی افزود: 383 سردهنه برای فصل آبیاری و کشاورزی آماده سازی و آبگذاری شده است و بنا بر گزارش های رسیده از امورات آب، 129 چاه و 443 ایستگاه پمپاژ نیز آماده سازی شده است .

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان در پایان ضمن آرزوی توفیق برای کشاورزان سختکوش گیلانی گفت :

باید به تمامی کشاورزان عزیز خداقوت گفته و از اهتمامی که در زمانبندی صحیح برای استفاده از آب رها شده سد سفیدرود در کانالها به خرج داده اند، تشکر کنم. همچنین از کشاورزان ارجمند خواستاریم تا با اصلاح و پاکسازی انهار بین مزارع از تمامی ظرفیتهای منابع آبی استان همچون ایستگاههای پمپاژ بهره برداری موثر را به عمل آورند.

کد خبر: 461
  تاریخ خبر : یکشنبه 27 اردیبهشت 1394
  آخرین به‌روزرسانی : یکشنبه 10 خرداد 1394
 دبیر خبر
 1231