تقدیر معاون تحقیقات، مدیریت منابع آب ایران از مدیر منابع انسانی،آموزش و رفاه شرکت آب منطقه ای گیلان

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان، مهندس نادعلی حاجیلری، معاون تحقیقات، منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران با ارسال لوح تقدیر ...

 

       به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان، مهندس نادعلی حاجیلری، معاون تحقیقات، منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران با ارسال لوح تقدیر از فعالیت های ارزشمند آقای سید مهدی میرقاسمی مدیر دفتر منابع انسانی، آموزش و رفاه  شرکت آب منطقه ای گیلان در عرصه ایجاد انضباط اداری، توجه و اهتمام به ارتقاء رضایتمندی کارکنان،تسریع و تسهیل در انجام امور اداری و صیانت از حقوق متقابل کارکنان و بخش آب در چارچوب قوانین و مقررات ذیربط تشکر و قدردانی کرد.

متن لوح تقدیر بشرح ذیل می باشد.

جناب آقای مهدی میرقاسمی

مدیرمحترم دفتر منابع انسانی، آموزش و رفاه  شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان

با سلام

ایجاد انضباط اداری، توجه و اهتمام به ارتقاء رضایتمندی کارکنان،تسریع و تسهیل در انجام امور اداری و صیانت از حقوق متقابل کارکنان و بخش آب در چارچوب قوانین و مقررات ذیربط، همواره از سیاستهای مورد تأکید ستاد آب کشور در حوزه مدیریت منابع انسانی می باشد. بر این اساس نظر به اقدامات شرکت آب منطقه ای گیلان در اجرای سیاستهای مذکور و با عنایت به پیشنهاد دفتر تحقیقات ، منابع انسانی و آموزش شرکت مادر، بدینوسیله از تلاشها و مساعی ارزشمند جنابعالی تقدیر و تشکر می گردد. توفیق روز افزون شما در تحقق بیش از پیش اهداف بخش آب از ایزد متعال مسئلت می نماید.

کد خبر: 1104
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 3 بهمن 1396
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 3 بهمن 1396
 دبیر خبر
 2248