پذیرش و ارائه مقالات همکاران در پنجمین کنفراس جامع مدیریت و مهندسی سیلاب

به گزارش دفتر روابط عمومی آب منطقه ای گیلان، نظر به ضرورت توسعه فرهنگ مدیریت آب در کلیه حوزه ها و بخش های مرتبط اعم از وزارتخانه ها و سازمان های دولتی...

 

        به گزارش دفتر روابط عمومی آب منطقه ای گیلان، نظر به ضرورت توسعه فرهنگ مدیریت آب در کلیه حوزه ها و بخش های مرتبط اعم از وزارتخانه ها و سازمان های دولتی دانشگاهها، انجمن های تخصصی و نهادهای عمومی، پنجمین کنفرانس جامع مدیریت و مهندسی سیلاب طی روزهای 22 و 23 آبان ماه 1396 در سالن همایش های راه آهن جمهوری اسلامی ایران در تهران با رویکرد علمی، مدیریتی ، تخصصی و پژوهشی برگزار گردید. این کنفرانس با حمایت مستقیم وزارت نیرو و با طرح مباحث نوین آب و با ارائه دیدگاه مدیران، صاحبنظران، اساتید و کارشناسان بر جسته کشور انجام گردید.

گفتنی است این مقالات توسط آقایان جواد وهابی، مجید عبادی فر و امیرکاسی از کارشناسان شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان با عناوین: 1-پهنه بندی سیلاب ناشی از شکست سد و تاثیر آن بر پایین دست منطقه با استفاده از نرم افزار HEC-RAS  2- شبیه سازی هیدرولیکی رودخانه لیسار جهت پهنه بندی سیلاب و تعیین حد بستر و حریم بر اساس موازین قانونی و ارائه طرح ساماندهی 3- بررسی مسائل اقتصادی اجتماعی سیلاب های شهری رامسر،  نگارش و ارائه گردید.

 

کد خبر: 1060
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 23 آبان 1396
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 23 آبان 1396
 دبیر خبر
 1120