دکتر نجفی استاندار گیلان؛

درگیلان به سدهای لاستیکی نیاز ویژه داریم

به گزارش دفتر روابط عمومی آب منطقه ای گیلان، عملیات اجرایی ساخت سد لاستیکی شهرتالش بر روی رودخانه‌ کرگانرود بعد ازظهر دوشنبه باحضور دکتر نجفی استاندار گیلان، مهندس شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، ...

 

      به گزارش دفتر روابط عمومی آب منطقه ای گیلان، عملیات اجرایی ساخت سد لاستیکی شهرتالش بر روی رودخانه‌ کرگانرود بعد ازظهر دوشنبه باحضور دکتر نجفی استاندار گیلان، مهندس شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مهندس لطفی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای و جمعی از مدیران کل و مسئولان محلی درحاشیه رودخانه کرگانرود شهر تالش آغاز شد.  

استاندار گیلان در مراسم گلنگ زنی و و آغاز رسمی احداث این سد، گفت: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری باید خدمات و فعالیت های دولت به مردم گفته شود و مردم باید از فعالیت های صورت گرفته در راستای توسعه  ملی آگاهی یابند.

دکتر نجفی با اشاره به اهمیت سدها در گیلان و ضرورت استفاده از فرصت بارندگی های مداوم در این استان افزود: به علت محدودیت های منابع  آبی به سدهای لاستیکی  نیاز ویژه  داریم.

وی با تاکید بر اینکه احداث سدهای لاستیکی تالش و شفارود با جدیت پیگیری می شود، گفت: مدیریت منابع بهینه آب در استان گیلان بسیار مهم است.

دکتر نجفی استان گیلان را شاهراه صادراتی کشورعنوان کرد و افزود: با اتصال کامل راه آهن بین المللی  از سمت آستارا و قزوین به استان گیلان، شاهد توسعه مجموعه استان و از جمله  شهرستان تالش خواهیم بود.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه  خط ریلی آستارا-آستارا تکمیل شده و خط ریلی قزوین به رشت نیزمراحل نهایی خود را طی می کند، اظهار کرد: با اتمام کامل این خط ریلی، کریدور ترانزیتی شمال-جنوب  تکمیل شده و زمان رفت و آمد کشتی های تجاری کاهش می یابد.

نجفی حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی استان گیلان در شهرستان ها را یادآور شد و گفت: رفع مشکلات مردم باید در اولویت کاری دستگاه های اجرایی استان و شهرستان ها قرار  گیرد.

 

 

کد خبر: 1024
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 7 شهریور 1396
 دبیر خبر
 1100