*سلام دوست عزیز! ایام شهادت بهترین های عالم تسلیت*

صلی الله علیک یا مولانا یا سیدالشهداءیا اباعبدالله الحسین (علیه السلام)

حسین (ع) نامی پر معناست که ایثار، گذشت، شهامت وشجاعت تنها قطره ای از دریای بیکران فضائل اوست. حسین (ع) زنده ای جاوید است و پس از قرنها، همچنان بر قلب های آزادگان، قدرتمندانه حکومت می کند...

خوب که گوش دل بسپاریم صدای کاروان عشق را می شنویم، کاروانی که به سرزمین کربلا نزدیک می شود کاروانی که بهترین های عالم، حسین وخانواده بزرگوار و اصحاب باوفایش را به همراه دارد. دوباره محرم از راه می رسد، ماهی که از شدت اندوه دلها خونین می شود ماهی که نواده پاک رسول خدا به فرموده خویش برای اصلاح امت جدش، احیاء امربه معروف و نهی از منکر در کنار یاران باوفا و خانواده خویش به دیدار معبود شان می شتابند و در مسلخ عشق با خون وضو ساختند و سازنده تاریخی پر افتخار شدند.

اشکهای عاشقان در مصیبت عظمای اباعبدا... الحسین (ع) زیباترین شعر وبی تاب ترین محبت و پرگدازترین ایمان و تب دارترین احساس است.

حسین (ع) نامی پر معناست که ایثار، گذشت، شهامت وشجاعت تنها قطره ای از دریای بیکران فضائل اوست. حسین (ع) زنده ای جاوید است و پس از قرنها، همچنان بر قلب های آزادگان، قدرتمندانه حکومت می کند.

هنوز صدای (هل من ناصر ینصرنی) امیر عشق از فراز تاریخ در نوای طبل ها، زنجیرها، سنج هاچنان شور و شوقی به پا می کند که گویی کربلایی دیگر در راه است. محرم زنگار دلها را شستشو می دهد و دل را به عشق حسین (ع) پیوند میزند. محرم فصل عشق  ورزی به اسوه جوانمردی،آزادگی، عزت، کرامت و شجاعت است. محرم حرف عشق است و امروز هزاران هزار دل، بی تابانه دنبال اهداف والای قیام حسین (ع) ، هستند و از خداوند منان می خواهیم که توفیق شناخت بیشتر آن و عرض ارادت خالصانه به ساحت مقدس آن امام همیشه جاوید را به ما عطا کند.   

کد خبر: 875
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 13 مهر 1395
 دبیر خبر
 3717