مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان در مراسم تکریم از کارگران نمونه عنوان کرد:

از جنس کارگران هستم / اگر 10 درصد از عملکرد خود را بهبود ببخشیم نتیجه بسیار مطلوبی خواهیم گرفت

مهندس وحید خرّمی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان در مراسم تکریم از کارگران نمونه گفت : اگر 10 درصد از عملکرد خود را بهبود ببخشیم نتیجه بسیار مطلوبی خواهیم گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان ، مهندس خرّمی  ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر ، و روز معلم و تشکر از حمایت های استاندار، فرمانداران و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در حمایت از عملکرد شرکت آب منطقه ای گیلان ، اظهار داشت : بنده از روزی که آمده ام همانند یک کارگر لباس کار پوشیده  و در فضای کارگری همراه آنها بوده  و تا آخر نیز با کارگران  خواهم بود .

   وی افزود : با توجه شرایط شغلی به عنوان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان ، این موضوع باعث ایجاد فاصله ای میان من و کارگران نگردیده ، چرا که در محیط کارگری مثل نیروگاه و سدسفیدرود شبانه روز کار کرده ام  و از  شرایط سخت و زیان آور کارگری کاملا شناخت دارم .

      مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان بیان داشت : در سال آبی جاری ، سال بسیار خوبی رو پیش رو داریم و آوردی که برای سد سفیدرود داشتیم تقریبا دوبرابر مخزن سد سفیدرود بوده است .

      وی ادامه داد : سیلاب هایی که از فروردین ماه اتفاق افتاد ، تا به امروز بخصوص در این 40 روز اخیر یک و نیم برابر مخزن سد سفیدرود ورودی آب داشته ا یم و طبیعتاً اندکی کمتر از آن  نیز خروجی بوده   که نه سیلابی رخ داد و  نه خسارتی به خانه ها وارد شد و این نتیجه زحمات همه ای همکاران ارزشمند است که از جمله؛  کارگری که در دورترین نقطه قرائت اشل را انجام می دهد و مهندسی که آن را  تحلیل می کند .

     مهندس خرمی تاکید نمود که باید مثل یک خانواده به موضوع نگاه کرد،  بنابراین اگر در یک سازمان تعارض باشد اصلاً موضوع بدی نیست و ادامه داد : باید بدانیم که همه در یک کشتی نشسته ایم بنابراین پیشبرد این سازمان وظیفه همه ای ما می باشد که  هرکس در هر کاری که انجام می دهد اگر  10 درصد از عملکرد خود را بهبود ببخشد نتیجه بسیار مطلوبی را خواهیم گرفت.

      رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان  ضمن تأ کید بر حل مشکلات با کمک یکدیگر افزود: ما در سطح شرکت ، هیئت مدیره داریم که تابع دستور مجمع است و مدیرعامل هم تابع دستور هیئت مدیره است .

      مهندس خرّمی با بیان اینکه  در سطح عالی و کشوری از آب منطقه ای گیلان حمایت می شود تأکید نمود : از هزینه های اضافی و تأخیر و تعجیل بپرهیزید که اصلاً برازنده شرکت آب منطقه ای نیست و افزود : باید در بحث کارشناسی در سطح استان نمونه باشیم زیرا عملکرد قابل دفاع و بسیار  مطلوبی را داشته ایم .

کد خبر: 1358
  تاریخ خبر : چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398
 دبیر خبر
 1187