جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان رشت برگزار شد

به گزارش دفتر روابط عمومی جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان رشت با ریاست مهندس مهدوی، فرماندار رشت و با حضور معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری، مدیر امور آب مرکزی ...

 

       به گزارش دفتر روابط عمومی جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان رشت با ریاست مهندس مهدوی، فرماندار رشت و با حضور معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری، مدیر امور آب مرکزی، بخشداران و نمایندگان شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی و جهاد کشاورزی در فرمانداری رشت برگزار شد.

 

       در این جلسه که به جهت هم افزایی و کسب حداکثری هماهنگی و آمادگی دستگاههای مربوطه به ریاست فرماندار رشت تشکیل گردید بر اولویت بندی و تعیین زمان اجرای احکام فضایی صادره که توسط امور آب مرکزی اخذ و به شورا ارائه می گردد تأکید شد.

 

       همچنین مقرر گردید به منظور اجرایی شدن احکام قضایی صادره بین دستگاههای دولتی، قضایی و انتظامی شهرستان، هماهنگی های لازم صورت گرفته و نیروی انتظامی نسبت به تأمین امنیت محل اجرای حکم ، اقدام لازم را به عمل آورد.

 

       در پایان، پس از ارائه نظرات حاضرین در جلسه مصووب شد تا قطع برق چاههای کشاورزی غیرمجاز و چاههای مجاز دارای اضافه برداشت توسط شرکت توزیع برق انجام و نسبت به عملیاتی نمودن کلیه تکالیف قانونی و دستورالعمل های ابلاغی از شورای حفاظت منابع آب استان در رابطه با ایجاد تعادل بین منابع و مصارف آب ، اقدام جدی انجام پذیرد.   

کد خبر: 796
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 18 خرداد 1395
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 22 خرداد 1395
 دبیر خبر
 2063