پیرو اجرای شیوه نامه سفرهای مدیران کل استانی

حضور مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای استان گیلان در شهرستان املش .

پیرو بخشنامه استاندار گیلان مبنی بر حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی در سطح شهرستانها ، مهندس وحید خرمی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای استان گیلان در شهرستان املش حضور یافت .


 

       به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان ؛ مهندس خرمی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان  در  شهرستان املش گفت:یکی از راههای بسیار مفید برای شهرستان احداث سد های لاستیکی در بستر رودخانه ها است که در استان گیلان ۱۱ سد لاستیکی را در برنامه اجرا داریم. که از تعداد ۱۱ سد لاستیکی ۳ سد لاستیکی به اتمام رسیده است و یک سد هم در آستانه اتمام است و مابقی درحال اجرایی شدن هستند.
مهندس خرمی با بیان اینکه تمام سد های لاستیکی مورد تایید محیط زیست ، منابع طبیعی و آبخیزداری است و تاکنون هیچ عوارض نامطلوبی از این سدها گزارش نشده است افزود : این سدها پتانسیل بسیار خوبی برای سفره های زیرزمینی چاه ها و اطراف هستند و همچنین در فصلی که در رودخانه ها آب جاری می باشد استفاده از این سدها نفوذ آب را بیشتر میکند.
مدیر عامل آب منطقه ای گیلان درادامه با اشاره به اینکه این سدها با طبیعت بکر گیلان سازگار و محیط بسیار خوبی برای ایجاد فعالیت های گردشگری و اشتغال می باشد افزود : شهرستان املش نیز جزء اولویت های احداث سد لاستیکی است و مطالعات اولیه آن به اتمام رسیده است .
مهندس خرمی در ادامه درخصوص تصفیه خانه طول لات خاطرنشان کرد : با توجه به افق این طرح در سال ۱۴۰۰ تعریف شده است و در دستور کار بازنگری قرار گرفته و انشاا…در مدت زمان مناسبتری اجرایی خواهد شد .

در پایان ضمن دیدار چهره به چهره مدیر عامل آب منطقه ای گیلان با مردم شهرستان املش و بازدید میدانی انجام شده ،دستورات لازم جهت رفع مشکل  و همچنین اجرایی کردن طرح های مصوب صادر شد .

 

کد خبر: 1359
  تاریخ خبر : شنبه 14 اردیبهشت 1398
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 21 اردیبهشت 1398
 دبیر خبر
 1944