مراسم روز کارگر در آب منطقه ای گیلان برگزار گردید

مراسم بزرگداشت روز کارگر و تجلیل از کارگران نمونه شرکت در چهارشنبه 15اردیبهشت ماه 1395باحضور دکتر غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان، دکتر مجید نیکخوی سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان، اعضاء هیئت مدیره و کارکنان ...

مراسم بزرگداشت روز کارگر و تجلیل از کارگران نمونه شرکت در چهارشنبه 15اردیبهشت ماه 1395باحضور دکتر غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان،  دکتر مجید نیکخوی سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان، اعضاء هیئت مدیره و کارکنان  در سالن اجتماعات شرکت برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان، در آغاز این مراسم مجید خوالگر رئیس شورای اسلامی کارکنان این شرکت، با بیان برخی از مسایل مرتبط با کارگران شرکت ، خواستار حل هرچه سریعتر مشکلات کارگران شد و پیشنهاداتی در این رابطه مطرح نمود.

در ادامه این مراسم دکتر مجید نیکخوی سرپرست شرکت آب منطقه ای گیلان نیز ضمن تبریک مبعث حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله، روز کارگر  و  نثار درود به روح پر فتوح امام راحل ، معمار کبیر انقلاب و آرزوی طول عمر و سلامتی برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که بعد از امام راحل این مدت را با تدبیر رهبری کردند، خدا را شکر نمود که امروز شاهد پیشرفتهایی علمی و اتفاقات خیلی خوبی در سطح کشور بوده ایم و به خانواده معزز شهداء ، ایثارگران ، جانبازان ، آزادگان و بالاخص خانواده شهدای مدافع حرم بیان تبریک و تهنیت داشت.
دکتر نیکخوی با اشاره به سرریز شدن سد سفیدرود و حجمی که پشت سد به حدود بیش از یک میلیارد متر مکعب می رسد گفت: این لطف خداوند ناشی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است  و بخش قابل توجه ای از موفقیت های شرکت ناشی از زحمات شما کارگران عزیز می باشد.

در  سال جاری کارهای بسیار بزرگی انجام گرفت ازجمله آنها می توان به بهره برداری سدلاستیکی دهنه سر،بهره برداری 68 دریچه در آستانه اشرفیه، بهره برداری 1300 هکتار در منطقه F4، و  حدود 6 سازه آبی منطقه 5D که برای اولین بار به بهره برداری رسید.

در پایان این مراسم دکتر غلامعلی جعفرزاده نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان ، ضمن تبریک مبعث پیامبر(ص) و روز کارگر گفت: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل الزاماتی بسیار دارد که یکی از آن الزامات تفاهم و تعامل می باشد.

مردم باید میوه و محصول این انقلاب را بچینند زیرا مشکلات برای ما مسئولین است و در این راه وظیفه داریم مشکلات مردم را حل کنیم و ثمره آن را به مردم عزیز بدهیم و سال اقتصاد مقاومتی را باید به یک نقطه خوب برسانیم .

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان: ضمن تأکید بر حل مشکلات کارگران شرگت گفت : بنده از مدیریت و شورای کارگری خواستار تشکیل جلساتی منظم هستم تا مشکلات کارگران عزیز با تعامل و همکاری حل شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از کارگران نمونه شرکت  نیز تقدیر به عمل آمد.

 

 

کد خبر: 767
  تاریخ خبر : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395
 دبیر خبر
 1203