با حضور حجت الاسلام والمسلمین یزدانپرست؛

مراسم جشن میلاد نور در شرکت آب منطقه ای گیلان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان مراسم جشن میلاد نور با حضور ، حجت الاسلام و المسلمین یزدان پرست، مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی وزارت نیرو، دکتر مجید نیکخوی سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان و جمعی از کارکنان شرکت ...

 

       به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان مراسم جشن میلاد نور با حضور  حجت الاسلام و المسلمین یزدان پرست، مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی وزارت نیرو، دکتر مجید نیکخوی سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان و جمعی از کارکنان شرکت  در سالن اجتماعات آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

 

       در ادامه این مراسم دکتر مجید نیکخوی سرپرست شرکت سهامی  آب منطقه ای استان گیلان ضمن تبریک میلاد حضرت امام جواد(ع) و حضرت علی (ع) گفت: در استانی که 5/6 میلیارد متر مکعب آب وجود دارد ما نباید مشکل کم آبی داشته باشیم به خصوص در زمینه آب شرب باید حداکثر آب سالم را برای مردم عزیز گیلان فراهم کنیم.

 

       وی درادامه ضمن تاکید بر خدمات شرکت در سالهای گذشته و جاری به آبگیری سد لاستیکی دهنه سر کیاشهر اشاره کرد و گفت این سد موجب توسعه و بهبود آبیاری اراضی شالیزاری در حدود 1000 هکتار می شود. وی درادامه به افتتاح نمایندگی منابع آب برای هر شهرستان خبر داد و گفت با افتتاح نمایندگی درهر شهرستان به صورت مجزا ما می توانیم خدمات بهتری به کشاورزان عزیز بدهیم که نمونه آن در شهرستان های انزلی،آستانه، صومعه سرا و رودبار می باشد.

 

       سرپرست آب منطقه ای گیلان ضمن تأکید بر سخنرانی پروفسور کردوانی که در همایش اخیر دانشگاه گیلان گفته بود سد سازی باید در گیلان ادامه داشته باشدگفت: سیل خوزستان نشان داد که چقدر در کشور سدسازی مفید است و اگر سدهای خوزستان نبود سیلاب اخیر اهواز را از بین می برد.

 

          وی در پایان از هماهنگی های بسیاری که در تمام بخش های صنعت آب و برق استان گیلان به ویژه در بخش فرهنگی وجود دارد ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه جلسات فرهنگی صنعت آب و برق استان به صورت منظم باحضور حجت الاسلام کمالی دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان گیلان برگزار شده و به صورت مرتب گزارش های جلسه مذکور و خواسته هایی جهت بهبود امور و تقویت مباحث فرهنگی ارائه می شود که با توجه به این گزارش ها برنامه ریزی های لازم صورت گرفته و راهکارهای موردنظر ارائه می شود.
 

        در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین یزدانپرست، مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی وزارت نیرو ضمن تبریک میلاد حضرت امام جواد(ع) و حضرت علی (ع) گفت:خدماتی که وزارت نیرو به مردم ارائه میدهد خدماتی مقدسی می باشد خصوصاً در بخش آب کشور وی در ادامه ضمن تأکید بر اینکه همه ای زندگی ما با آب گره خورده و این نعمت الهی پیوند عمیقی با کشاورزی،صنعت ،تولید و... دارد .

 

       وی به آیاتی از قرآن کریم اشاره کرد و گفت: خداوند متعال می فرمایند اگر قومی اهل ایمان و تقوا شدند برکات الهی بر آنها نازل شده و نعمات الهی افزایش پیدا می کند.

       مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو با بیان اینکه در روز قیامت از چگونگی استفاده از نعمات الهی در دنیا سوال می شود تاکید کرد: باید همواره شکرگزار نعمات الهی باشیم که استفاده صحیح از این نعمات خود نوعی شکرگزاری به شمار می رود و باید آن را به عنوان وظیفه شرعی درست به جا آورد.


       وی با بیان این که زندگی مردم به آب بستگی دارد و در صورت نبود آن زندگی انسان ها به مخاطره می افتد، تصریح کرد: مسئولان که در حوزه خدمات دهی به مردم به ویژه آبرسانی هستند قطعا از پیشینه خوبی برخوردارند چرا که در عرصه مقدسی قرار گرفته اند.

وی در پایان از کلیه کسانی که در تهیه این مراسم شرکت داشتند تقدیر و تشکر کرد. 



 

کد خبر: 751
  تاریخ خبر : دوشنبه 30 فروردین 1395
  آخرین به‌روزرسانی : یکشنبه 5 اردیبهشت 1395
 دبیر خبر
 955