برگزاری مراسم بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از خانواده معظم شهداء

مراسم بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از خانواده معظم شهدا در روز یکشنبه 17 بهمن ماه 1394 باحضور دکتر مجید نیکخوی سرپرست شرکت ، سردار کاظمی پور معاون سپاه قدس گیلان، اعضاء هیئت مدیره و کارکنان ، در سالن اجتماعات شرکت برگزار گردید .

مراسم بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از خانواده معظم شهدا در روز یکشنبه 17 بهمن ماه 1394 باحضور دکتر مجید نیکخوی سرپرست شرکت ، سردار کاظمی پور معاون سپاه قدس گیلان، اعضاء هیئت مدیره و کارکنان ، در سالن اجتماعات شرکت برگزار گردید .

در این مراسم دکتر مجید نیکخوی سرپرست شرکت آب منطقه ای گیلان نیز ضمن تبریک دهه مبارک فجر و نثار درود به روح پر فتوح امام راحل ، معمار کبیر انقلاب و آرزوی طول عمر و سلامتی برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که بعد از امام راحل این مدت را با تدبیر رهبری کردند، خدا را شکر نمود که امروز شاهد پیشرفتهایی علمی و اتفاقات خیلی خوبی در سطح کشور بوده ایم و به خانواده معزز شهداء ، ایثارگران ، جانبازان ، آزادگان و بالاخص خانواده شهدای مدافع حرم بیان تبریک و تهنیت داشت.
دکتر نیکخوی با اشاره به موضوعاتی درخصوص بحث آب ، ابراز داشت که بحث روز کشور ، بحث آب بوده و به طور جدی طی یکی دو سال اخیر مشکلاتی را درخصوص خشکسالی ، کمبود آب و بحران در کشور داشته ایم و مدیریت این شرایط کار ساده ای نیست و نیاز به خدمات شبانه روزی همکاران دارد و از همه دست اندرکاران موضوع در شرکت نیز تشکر نمود.

دکترمجید نیکخوی در بخشی از سخنان خود گفت: امروز در حالی مراسم سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می کنیم که افتخار می کنیم انقلاب اسلامی به تمامی دنیا ورود پیدا کرده است و این انقلاب برکات و آثار گرانبهایی از خود به جا آورده است.
وی با اشاره به شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان که در جذب سرمایه گذار رتبه اول را در استان دارد اظهار داشت: پیشرفت های بدست آمده از سایر حوزه های علمی، نظامی و اقتصادی را مرهون خون شهدا هستیم.
در ادامه این مراسم سردار کاظمی پور با عنوان مطالبی پیرامون چگونگی پیدایش انقلاب و مدیریت آن به عنوان نقطه پیروزی بخش و با عنوان مطالبی پیرامون عواملی که ،در انقلاب ایران اثرگذار بوده اند به ایمان مردم ، نخواستن حکومت شاهنشاهی ، مدیریت و رهبری امام (ره) اشاره نمود.
وی در ادامه : سرنگونی نظام شاهنشاهی 2500 ساله - استقرار نظام جمهوری اسلامی در این نظام - سرنوشت مردم بدست خودشان - نقش ولایت فقیه در نظام اسلامی به عنوان فقیه عادل را از دستاوردهای انقلاب در داخل برشمرد.

در ادامه آقای مجید خوالگر رئیس شورای اسلامی کارکنان شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان با تبریک دهه مبارک فجر به بررسی مشکلات کارکنان شرکت پرداخت و خواستار رفع مشکلات کارکنان در سطح شرکت شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای کمالی مسئول امور فرهنگی شرکت و دبیر شورای صنعت آب و برق استان گیلان، ضمن تبریک این ایام از همه کسانیکه در طی 37 سال در جهت خدمت به مردم و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کردند ، تشکر و قدردانی کرد و سه عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی را ایمان و اعتقاد مردم ، حضور مردم و رهبری برشمرد و ابراز داشت مردم ما از انقلاب امام حسین (ع) و امیرالمومنین (ع) الگو گرفته بودند ، چرا که مردم ما مسلمان و علاقه مند به ائمه می باشند.
گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده سرافراز شهید مدافع حرم حبیب روحی نیز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 708
  تاریخ خبر : شنبه 17 بهمن 1394
  آخرین به‌روزرسانی : یکشنبه 18 بهمن 1394
 دبیر خبر
 905