پنجمین نشست کارگروه پدافند غیر عامل آب و انرژی استان گیلان برگزار شد

پنجمین نشست کارگروه پدافند غیر عامل آب و انرژی استان گیلان در سالن کنفراس شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

       به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان، در ابتدای این جلسه دبیر کارگروه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان به ایراد گزارش عملکرد و نیز هماهنگی های لازم در خصوص هر چه باشکوهتر برگزار کردن هفتة پدافند غیر عامل (4 آبان تا 10 آبانماه) پرداخت.

       در ادامه نشست، مهندس سیف اله آقابیگی، مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان و رئیس کارگروه انرژی و آب پدافند غیرعامل استان، ضمن عرض تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: با توجه به فضای حساسی که کشور در آن واقع است باید با  هوشیاری حداکثری و رعایت الزامات پدافند غیر عامل در پروژه ها و انعکاس عملکرد در این حوزه، از طریق صدا و سیما و روزنامه ها که موجب می شود تا آمادگی بیشتری در مواجهه با حوادث اضطراری داشته باشیم.

       رئیس کارگروه آب و انرژی پدافند غیر عامل استان گیلان در ادامه به ظرفیت اعتباری که قانونگذار در بهره مندی از 5/0 تا 2% اعتبار تملک دارائیهای سرمایه ای که با هدف رعایت الزامات پدافند غیر عامل در پروژه ها تدبیر گردید اشاره نموده و آن را بسیار ارزشمند و راهگشا دانست.

      رئیس کارگروه با اشاره به احتمال بروز پدیده ال لینو از سوی هواشناسی و هشدارهای سازمان مدیریت بحران کشور، بر آمادگی و برنامه ریزی دستگاههای عضو بویژه شرکتهای مرتبط به حوزه انرژی (سوخت  نفت، گاز و برق) جهت مقابله با هرگونه شرایط اضطراری تأکید کرد.

        بر اساس این گزارش،در پایان این نشست، دبیر کارگروه آب و انرژی و اعضای کارگروه، گزارش هایی از عملکرد اداره متبوع خود در حوزه پدافند غیرعامل ارائه دادند.

کد خبر: 638
  تاریخ خبر : یکشنبه 3 آبان 1394
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 9 آبان 1394
 دبیر خبر
 891