فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو خبر داد

راه‌اندازی کانون مهندسان بسیجی آب و برق کشور

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو از راه‌اندازی کانون مهندسان بسیجی آب و برق در راستای تحول در این صنعت در کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان، سردار ابراهیم راحمی پیش از ظهر امروز در نخستین شورای انسجام‌بخشی بسیج استان‌های وزارت نیرو در هتل سفیدکنار این شهر با اشاره به تشکیل مرکز پژوهش‌های بسیج در صنعت آب و برق کشور، اظهار کرد: بسیج در وزارت نیرو از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است.

وی به فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات وزارت نیرو یک نیروگاه برق 162 مگاواتی در منطقه حیدریه عراق ساخته و این نیروگاه اهدایی وزارت نیرو به مردم نجف و کربلا است.

ساخت 13 دستگاه آب‌شیرین‌کن توسط مهندسان ایرانی در عراق

سردار ابراهیم راحمی از ساخت 13 دستگاه آب شیرین‌کن توسط مهندسان ایرانی در عراق خبر داد و گفت: به‌زودی تعداد هشت تفاهمنامه بازسازی عتبات عالیات با ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور منعقد می‌کنیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو با بیان اینکه شرایط اقتصادی عراق امسال نامناسب است تصریح کرد: کربلا را مرکز جهان تشیع و امام حسین (ع) را الگوی جهان بشریت می‌دانیم و بزرگ‌ترین تجمع بشری سالانه در اربعین حسینی (ع) تشکیل می‌شود.

وی بر ایجاد تحول در صنعت آب و برق کشور توسط بسیج تاکید کرد و گفت: کانون‌های بسیج مهندسان در شورای انسجام‌بخشی بسیج استان‌های وزارت نیرو تشکیل می‌شود.

سردار راحمی با بیان اینکه بسیج مسئول حفظ دستاوردهای نظام است، خاطرنشان کرد: باور کردن و استفاده از نخبگان دلسوز از برنامه‌های بسیج در وزارت نیرو است.

راه‌اندازی دانشگاه مجازی بسیج در وزارت نیرو

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو از راه‌اندازی دانشگاه مجازی بسیج در این وزارتخانه خبر داد و یادآور شد: از امروز آموزش استادان با استفاده از تجربه دانشگاه امام حسین (ع) آغاز شده‌است.

وی با اشاره به اینکه بسیح باید در تمام موضوع‌ها خود را مدعی بداند خاطرنشان کرد: بسیج فراگیر و تمامیت‌نگر است و تمام افراد را بسیجی می‌دانیم.

سردار ابراهیم راحمی یادآور شد: حتی منتقدان نسبت به عملکردها را نیز بسیجی می‌دانیم زیرا تک‌صدایی موجب پیشرفت نمی‌شود و انتظار می‌رود با بیان نقاط ضعف موجب پیشرفت مجموعه وزارت نیرو شویم.

کد خبر: 621
  تاریخ خبر : شنبه 11 مهر 1394
 دبیر خبر
 961