مراسم اختتامیه کلاسهای اوقات فراغت فرزندان پرسنل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان مراسم اختتامیه کلاسهای اوقات فراغت فرزندان این شرکت درمحل نمازخانه غدیر شرکت آب منطقه ای گیلان با حضور تنی چند از مسئولین و روحانیت معزز ، فرزندان پرسنل و خانواده های آنان برگزار گردید. در این مراسم حجت الاسلام کمالی مسئول امور فرهنگی صنعت آب و برق گیلان ...

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان مراسم اختتامیه کلاسهای اوقات فراغت فرزندان این شرکت درمحل نمازخانه غدیر شرکت آب منطقه ای گیلان با حضور تنی چند از مسئولین و روحانیت معزز ، فرزندان پرسنل و خانواده های آنان برگزار گردید. در این مراسم حجت الاسلام کمالی مسئول امور فرهنگی صنعت آب و برق گیلان و آقای غلام آزاد معاونت مالی و پشتیبانی شرکت ضمن تبریک ایام خجسته ماه ذیحجه و مناسبتهای گرانقدر این ماه، به بیان نقطه نظرات خود در خصوص  اهمیت توجه به تقویت روحیه معنوی در کنار نشاط جسمی فرزندان ، که در واقع بزرگترین سرمایه های هر جامعه ای هستند ، اشاره نمودند و با در نظر داشتن شرایط حساس کنونی و فعالیتهای حساب شده معاندان برای اشاعة هر چه بیشتر زندگی بدون اعتقاد به دیانت، جایگاه و ضرورت برنامه ریزی های اصولی در کلیه امور فرهنگی(اعم از ورزشی و...) را از سوی برنامه ریزان و مسئولان خاطرنشان شدند.

مسئول امور فرهنگی صنعت آب و برق گیلان با اشاره به برگزاری کلاسهای قرآن، احکام، و کلاسهای ورزشی فوتبال، فوتسال، وشنا برای فرزندان پرسنل شرکت ، و اثرات بسیار مثبت آن ،از حمایتهای آقای مهندس آقابیگی مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت، همچنین رئیس امور فرهنگی شرکت آب منطقه ای گیلان، در برگزاری اینگونه فعالیتهای فرهنگی تشکر و قدر دانی نمود.        

کد خبر: 598
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 24 شهریور 1394
 دبیر خبر
 976