بزرگداشت مقام آزادگان سرافراز در آب منطقه ای گیلان

در آستانه سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی ، همایش تجلیل ازآزادگان سر افراز با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت آب منطقه ای گیلان در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان، در این مراسم حجت الاسلام کمالی مسئول امور فرهنگی صنعت آب و برق گیلان ، طی سخنانی دهه کرامت را تبریک گفته و با اشاره به استقبال بی سابقه مردم قم از حضرت معصومه علیهم السلام، قدر شناسی ایرانیان از اهل بیت رسول الله، را نشان دادند.

 وی در ادامه سالروز ورود آزادگان دلاور را به میهن اسلامی تبریک گفته و خاطر نشان کرد که ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار و دشمن بعثی و تحمل مصائب و سختیها در دوران اسارت نشانه ایمان به خدا می باشد.    
در این مراسم مهندس سیف اله آقابیگی مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره  شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان ، ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت : آزادگان مصداق صبر و شکیبایی و الگوی عملی برای همگان و مایه فخر و مباهات هستند و هر توسعه و پیشرفتی که انقلاب اسلامی در طول ده های اخیر بدست آورده مرهون ایثار و فداکاری و استقامت مردانی چون شماست که برای دفاع از آرمانهای مقدس اسلامی تا مرز شهادت پیش رفتید.خانواده های شهدا و ایثارگران با استقامت و فداکاری خود در زمان جنگ تحمیلی باعث تداوم و استواری نظام جمهوری اسلامی شدند و دور از انصاف است که فداکاری ها، ایثارها و از خودگذشتگی ایثارگران را در نظر نگیریم، باید این فرهنگ ایثارگری را پاس بداریم و بدانیم که در شرایط بحرانی ، چاره ای جز روی آوردن به فرهنگ ایثارگری نیست.
در ادامه مراسم ستار رجبی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران ، ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه در خصوص نقش آزادگان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا در تداوم انقلاب اسلامی ایراد کرد.
گفتنی است در این مراسم، یکایک آزادگان جنگ تحمیلی به بیان خاطره پرداختند و در پایان از آزادگان جنگ تحمیلی قدردانی شد و هدایایی به آنان تقدیم گردید.

 

کد خبر: 573
  تاریخ خبر : چهارشنبه 28 مرداد 1394
 دبیر خبر
 922