برگزاری نشست هم اندیشی با معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیما

نشست هم اندیشی مدیر عامل آب منطقه ای استان گیلان با معاون اطلاعات و اخبار و تجلیل از سردبیران و خبرنگاران صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان گیلان، مهندس سیف اله آقابیگی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت، در این نشست از آگهی بخشی صدا و سیمای مرکز استان در خصوص مدیریت بهینه منابع آب استان قدردانی کرد.
وی سپس گفت:همواره در جامعه احساس امنیت از خود امنیت بهتر می باشد و جریان اطلاعات یک امر پیوسته می باشد که اگر این جریان قطع شود فرآیند حیات اجتماعی به خطر می افتد. شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان خود را مقید می داند که در هر شرایطی و در مواجهه با خواسته های  کشاورزان عزیز پاسخگو بوده و آن را از زبان شیوای صدا و سیما بیان کنیم.
مهندس آقابیگی مضمون این نشست را با توجه به جایگاه کشاورزی استان در کشور، هم افزایی جهت آگهی رسانی بهتر برای تغییر فرهنگ تولید و مدیریت صحیح منابع آب دانست و افزود: با وجود نیروی انسانی ماهر و زمین حاصلخیز در استان، با نگاه جدید و کارشناسی می توانیم آینده بهتر و جایگاه مناسب تری را در کشور داشته باشیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات اصحاب رسانه در استان گفت: هیچ جامعه ای به رشد و بلوغ نمی رسد مگر آنکه در آن آگاهی بخشی صورت گیرد خوشبختانه در فصل آبی سال جاری ارتباط دوسویه شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان و صداوسیما به خوبی انجام گرفت که این نشان دهنده اوج هنرمندی خبر و خبرسانی صدا و سیما می باشد.
در ادامه، سید جلال‌الدین رضاپور محمدی، معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز گیلان، هدف از این نشست را آشنایی بیشتر با فعالیت های شرکت آب منطقه ای استان دانست و گفت: استان گیلان یک استان کشاورزی است و موضوع مدیریت منابع آب هم در این استان بسیار مهم است.
وی افزود: فرایند تغییر فرهنگ، یک فرایند طولانی است و تجربه ما در اطلاع رسانی نشان داده که دو عامل مداومت و مقاومت این فرایند را کوتاه تر می کند.
رضاپور افزود: همکاری صدا وسیما با دستگاه های اجرایی، باعث افزایش بهره وری با کمترین هزینه می شود
وی همچنین خواستار ارائه آمار و اطلاعات و بیان مشکلات دستگاه های اجرایی در جهت تسهیل و تسریع در عرصه اطلاع رسانی شد.
این گزارش می افزاید: معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز گیلان سپس با اعلام آمادگی کامل درخصوص اطلاع رسانی درباره فعالیتهای آبی استان، گفت: مجموعه اطلاع رسانی آب منطقه ای یک ساختار پاسخگو می باشد و تشریح فعالیت ها ، جزء اولویت های خبری صدا و سیمای مرکز گیلان است و امیدواریم همانند گذشته همکاری مدیریت آب استان و صدا و سیما در اطلاع رسانی بیش از پیش مداومت داشته باشند.

 

کد خبر: 569
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 27 مرداد 1394
 دبیر خبر
 1272