برگزاری نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت با کارمندان جدیدالورود

نشست صمیمی مهندس سیف اله آقابیگی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت با کارمندان جدیدالورود روز سه شنبه مورخه : 6/5/1394 در محل سالن اجتماعات شرکت برگزار شد.

 

به گزارش دفتر روابط عمومی در آغاز مهندس آقابیگی ضمن خوش آمد گویی به همکاران توفیق بیش از پیش آنان را از درگاه خداوند متعال خواستار شد و گفت : عضویت در خانواده وزارت نیرو و خدمت در بخش آب کشور نعمتی است که در زندگی نصیب ما شده و امیدوارم تا خدمات شما مورد رضایت حق تعالی و اسباب خیر برای مردم عزیز قرار گرفته باشد .

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان با اشاره به همکارانی که در واحدهای عملیاتی خصوصاً در امورات و سد سفیدرود مشغول به فعالیت هستند گفت: اشتغال در امورات آب منجر به کسب تجربیات ارزشمندی است و گذراندن روزهای پر تلاش موجب شده تا در کارنامه کاری شما گنجینه های ارزشمندی از تجربه ثبت شود.

مهندس آقابیگی در ادامه افزود: بعد از گذشت نیم قرن از عمر آب منطقه ای گیلان ، فرصت مناسبی مهیا شده تا در کنار نیروهای زبده شرکت بخش دیگری از انرژی جوان و فرهیخته نیز در فضای اداری دور هم جمع شوند تا هم افزایی آنها منجر به نتایج ارزشمندی در حوزه خدمت رسانی به مردم عزیز باشد.

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان در انتها گفت: در جلسات گذشته وعده کردیم تا جلسات هم اندیشی به صورت مستمر برگزار شود و حالا با توجه به اینکه با گذشت 2 سال از عمر خدمتی شما با اهداف و رسالت شرکت آشنا شده و در جریان بخش زیادی از انتظارات مردم قرار گرفته اید بر اساس ارزیابی و تصوری که از محدوده خدمات شرکت به دست آورده اید امیدوتریم به بهترین وجه آموخته های دانشگاهی و تجربیات کاری خود را در موارد قانون گرایی برای ارائه بهترین خدمت به مراجعه کننده گان به کار گیرید.

در ادامه حاضرین به بیان نظرات خود پرداخته و جلسه با ذکر صلوات بر نبی خاتم به پایان رسید.

 

 

کد خبر: 556
  تاریخ خبر : شنبه 10 مرداد 1394
 دبیر خبر
 1035