دیدار صمیمی مدیرعامل آب منطقه ای گیلان با ایثارگران و خانواده شهدای سد سفیدرود

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان، در ابتدای این نشست، مهندس سیف اله آقابیگی، مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره شرکت آب منطقه ای گیلان گفت: باعث افتخار است که در حالی که بسیاری از نقاط دنیا نا امنی حکم فرماست کشور ما در صلح و ثبات به ...

 

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان، در ابتدای این نشست، مهندس سیف اله آقابیگی، مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره  شرکت آب منطقه ای گیلان گفت: باعث افتخار است که در حالی که بسیاری از نقاط دنیا نا امنی حکم فرماست کشور ما در صلح و ثبات به سر می برد و این از برکت وجود رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و در سایه خون شهدای گرانقدر این مرز و بوم است.
مهندس آقابیگی با تاکید بر اینکه امنیت و ایثار از برکات انقلاب اسلامی است، گفت: وجود فرهنگ ولایتمداری و شهادت طلبی در ایران موجب شده تا ایران به عنوان یک کشور قدرتمند در منطقه شناخته شده و وحشت را بر اندام استکبار بیندازد.
وی با اشاره به وقایع روز دنیا و برنامه ریزی دشمن برای تضعیف کشورهای مسلمان گفت: امروز مقاومت و ایثار بیش از پیش لازم است؛ چرا که دشمن امروز به روش های نوین قصد تخریب و ایجاد نفاق را دارد و این موضوع وظیفه مارا در مبارزه با آنان خطیر می کند.
وی با بیان اینکه خانواده های معظم ایثارگران علمداران خط مقدم نظام در حفظ و پاسداری از ارزش ها هستند، گفت: حفظ وحدت و همدلی باعث پیشرفت و استقرار نظام در برابر دسیسه های دشمنان است.
وی اظهار کرد: هیچ کدام از کارهای استکبار جهانی نمی تواند موجب ایجاد نگرانی در بین مردم ایران باشد. چرا که مردم ایران با ایثارگری های خود در دوران دفاع مقدس، نشان داده اند که در مقابل دشمنان، سر فرود نمی آورند.
در ادامه این همایش، مسئول امور ایثارگران، به ارائه گزارشی از وضعیت ایثارگران شرکت پرداخت.
این گزارش می افزاید: درحاشیه این نشست، دیدار با خانواده های معظم شهداء و ایثارگران شهرستان رودبار و منجیل(شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان) نیز صورت گرفت.

 

کد خبر: 555
  تاریخ خبر : شنبه 10 مرداد 1394
 دبیر خبر
 1059