برگزاری 4 نشست مشترک کمیته منطقه ای آبیاری و زهکشی در نیمه دوم سال 93

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان ، به نقل از رئیس کمیته منطقه ای آبیاری و زهکشی این شرکت در طول نیمه دوم سال 1393 چهار جلسه مشترک با استاندار، مجمع نمایندگان ستاد بحران

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان ، به نقل از رئیس کمیته منطقه ای آبیاری و زهکشی این شرکت در طول نیمه دوم سال 1393 چهار جلسه مشترک با استاندار، مجمع نمایندگان ستاد بحران استانداری و سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان برگزار شد.

بر اساس این گزارش این جلسات در راستای شناسایی مسائل و مشکلات اصلی آبیاری و زهکشی استان گیلان و کمک به دستگاههای اجرایی ایجاد گردیده است.

همچنین در این جلسات به چالش های مهم استانی از جمله محدودیت منابع آب ، احداث بی رویه سد در بالادست سد منجیل، تغییرات شدید کیفیت آب ، تغییر سطح زیر کشت برنج و امنیت اجتماعی برنجکاران، حفاظت کمی و کیفی منابع آب استان، حمایت مادی و معنوی به کمیته و استفاده از آن به عنوان اتاق فکر، افزایش بهره وری آب با استفاده از مدیریت مشارکت مدارانه پرداخته شد.

شایان ذکر است کمیته منطقه ای آبیاری و زهکشی گیلان به عنوان یک سازمان NGO در برگیرنده حدود 100 نفر از نخبگان بوده که هر یک از آنها صاحب نظران بخش علمی و اجرایی در زمینه فعالیت کارگروه مربوطه می باشند.

کد خبر: 411
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1394
  آخرین به‌روزرسانی : دوشنبه 4 خرداد 1394
 دبیر خبر
 816