سیمنار آموزشی آشنایی با نظام رسیدگی به تخلفات اداری در گیلان برگزار شد

سیمنار آموزشی آشنایی با نظام رسیدگی به تخلفات اداری با هدف پیشگیری از وقوع و ارتکاب تخلف اداری و ارتقای کمی و کیفی سطح آگاهی های عمومی، با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ،روسای امورات و کارشناسان شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در مرکز آموزش و پژوهش استان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان،محمد رضا علیمرادی دبیر و عضو اصلی هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران به عنوان مدرس دوره آموزشی در خصوص اهمیت برگزاری این دوره آموزشی اظهار داشت: علیرغم رشد شاخص پرونده ها طی سالهای گذشته برگزاری این قبیل دوره ها آثار مثبتی در جلوگیری از افزایش پرونده های مطروحه و کاهش محسوس شکایات و اعلام تخلفات اداری علیه کارمندان دولت را به دنبال داشته است و طبق مستندات آمار پرونده ها تا حدودی کاهش یافته است. عضو اصلی هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان صنعت آب و برق در خصوص بهترین روش در کاهش تخلفات اداری گفت: استفاده صحیح و به موقع از ظرفیت های موجود در "قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد" و "قانون مدیریت خدمات کشوری " را بهترین روش در کاهش تخلفات اداری کارکنان دولت و افزایش سطح رضایت مندی اربابان رجوع از کارمندان برشمرد و تاکید کرد مطابق قانون مردم در استفاده از خدمات دستگاههای اجرایی در شرایط مساوی از حقوق یکسان برخوردارند و دولت مکلف است به منظور تامین حقوق مردم و مراجعان ، رضایت و عدم رضایت مردم از عملکرد کارمندان را در ارتقای انتصاب و تمدید قرار دادهای استخدامی و بهره مندی از سایر امتیازات استخدامی و اعمال تشویقات و تنبیهات لحاظ نموده و کلیه آیین نامه ها ،شیوه نامه ها ،ضوابط اداری و استخدامی مربوط به کارمندان دولت را به عنوان یک عامل موثر منظور نماید. براساس این گزارش در این همایش یک روزه مهندس سیف اله آقابیگی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره، اعضای هیئت مدیره،معاونین و جمعی از کارشناسان شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان حضور داشتند.

کد خبر: 283
  تاریخ خبر : پنجشنبه 25 دی 1393
  آخرین به‌روزرسانی : دوشنبه 11 خرداد 1394
 714