پاسخگویی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان در مرکز سامانه سامد

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان با حضور در استانداری گیلان در مرکز سامانه تلفنی و الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) پاسخگوی مردم استان از طریق سامانه تلفنی 111 شد.

       به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان، با عنایت به استفاده از ظرفیت های دولت الکترونیک در خدمت رسانی به مردم و در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد، وحید خرّمی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان روز دوشنبه 9 مرداد ماه 1402 با حضور در محل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گیلان، از طریق سامانه تلفنی و الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) شنونده صدای مردم شریف استان گیلان بود و به سوالات و مشکلات مردمی در حوزه خدمات و فعالیت های شرکت آب منطقه ای، پاسخ داد.

کد خبر: 2351
  تاریخ خبر : دوشنبه 9 مرداد 1402
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 17 مرداد 1402
 دبیر خبر
 368