با انتشار پیامی ؛

مدیرعامل آب گیلان هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت

مدیرعامل آب گیلان با انتشار پیامی هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان، وحید خرّمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان با انتشار پیامی آغاز هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید را به عموم هموطنان مان و همه اساتید و معلمان ازجمند و دانشجویان و دانش آموزان سختکوش بویژه خانواده آب گیلان تبریک گفت .

در متن این پیام آمده است :

به نام خداوند بخشنده و مهربان

حمد و سپاس و ستایش پروردگار عالمیان راست و درود فراوان پیامبر خاتم (ص) و اهل بیت گرامش را که چراغ هدایت ‌‏اند. پیامبری که با سوگند به قلم برگزیده شد و معجزه تا ابد ماندگارش کتاب آسمانی قرآن نشان دهنده ارزش والای تعلیم و تربیت برای دستیابی به سعادت دنیا و آخرت توسط بشریت است.

بی گمان ظهور پیامبر خاتم و همت گماردن ایشان به آموختن شیوه درست زندگانی به پیروانش به ما یادآور می شود که انسان زمانی به تعالی می‌رسد که در پرتو معرفت، آگاهی و دانایی قرار گیرد تا بتواند جهانی بهتر برای زیستن خویشتن و همنوعانش بسازد.

اینجانب ضمن تبریک هفته گرامی دفاع مقدس و پاسداشت رشادت های دلیر مردان و دلیر زنان این سرزمین ، به پیوست بهترین آرزوها، آغاز سال تحصیلی 1404-1403 را به استادان و معلمان ارجمند ، همچنین به دانشجویان و دانش‌آموزان آینده ساز ایران اسلامی عزیز خاصه به خانواده بزرگ شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان ‏تبریک می‌‏گویم و امیدوارم در سال تحصیلی جدید همگان در جهت شکستن مرزهای دانش و فتح قله‌های افتخار برای جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

 

                                وحید خرّمی

                              رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

کد خبر: 2545
  تاریخ خبر : یکشنبه 1 مهر 1403
  آخرین به‌روزرسانی : یکشنبه 1 مهر 1403
 دبیر خبر
 63