در شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان :

مراسم شهادت حضرت فاطمه زهرا ( س) و سردار سپهبد شهید سلیمانی برگزار شد

مراسم شهادت حضرت فاطمه الزهرا ( س) و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان در این مراسم که با حضور مدیران عامل و جمعی از همکاران شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان و شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان برگزار شد ، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم کمالی دبیر امور فرهنگی صنعت آب و برق گیلان ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت : مکتب نبوی و علوی و سیره فاطمه زهرا (س) فرزندانی را پرورش داده است و می دهد که "سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" یکی از بهترین آنهاست .

وی با اشاره به رشادت های آن اولین شهیده راه ولایت در دفاع از حریم امن علوی حاظران را به لزوم داشتن بصیرت توجه داد و گفت : آنان که انواع ستم ها را بر پاره تن نبی گرامی اسلام روا داشتند و فزرند گرامی اش را در کربلا به شهادت رساندند ، همان مسلمانانی بودند که به دلیل نداشتن بصریت راه حقیقت را گم کرده بودند .

حجت الاسلام کمالی افزود : استقبال بی نظیر و میلیونی مردم ایران و عراق از پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی نشان داد که راه و اندیشه این شهید بزرگوار که پرورش یافته مکتب نبوی و علوی و دانشگاه امام و رهبری ، رهروان فراوان دارد.

گفتنی است ؛ در این مراسم سوگواری همچنین به ذکر مصیبت و فراز هایی از زندگی و ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) و سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخته شد.

کد خبر: 2020
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 14 دی 1400
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 14 دی 1400
 دبیر خبر
 846