مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان گیلان خبر داد:

بارش 38 میلی متری طی 24 ساعت گذشته در استان گیلان

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان از بارش 38 میلی متری بطور میانگین در 24 ساعت گذشته ازصبح روز دوشنبه 18 فروردین ماه تا صبح روز سه شنبه 19 فروردین ماه سال جاری خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان ؛ مهندس وحید خرّمی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان در گفتگویی اعلام کرد که بر اساس آخرین آمار و اطلاعات بدست آمده از ایستگاههای هواشناسی در گستره جلگه ،ارتفاعات و ساحل استان گیلان تا کنون بطور میانگین 38 میلی متر نزولات جوی در استان شاهد بودیم.

  مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان در تشریح اولیه تحلیل بارندگی ایستگاههای شاخص باران سنجی وزارت نیرو  اعلام کرد : بیشترین بارش در محدوده غرب  و شرق و مرکزی و شمال استان رخ داده که بیشترین مقدار بارش  مربوط به ایستگاه کلچال املش به میزان ۶۰  میلی متر و لوندویل آستارا نیز ۵۶ میلی متر بوده است.

  مهندس خرّمی از بارش در ارتفاعات استان گیلان بصورت برف خبر داد و گفت : از نیمه شب گذشته شاهد بارش برف در ارتفاعات استان گیلان از جمله اسپیلی دیلمان در شرق  و ماسوله و اسالم درغرب هستیم

   مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان در پایان تاکید نمود: با توجه به هشدار های هواشناسی مبنی بر ادامه بارش ها ، از شهروندان گرانقدر درخواست داریم به علت طغیانی شدن رودخانه و وقوع احتمالی سیلاب ها از هر گونه ورود به بستر و استقرار در حریم رودخانه ها اکیدا خودداری نمایند.

کد خبر: 1579
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 19 فروردین 1399
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 19 فروردین 1399
 دبیر خبر
 541