دیدار صمیمانه مدیرعامل آب منطقه ای گیلان با عوامل اجرایی آبیاری برگزار شد

نشست صمیمانه مهندس لطفی مدیرعامل آب منطقه ای با آب سواران استان گیلان در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد .

       به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان در دیدار صمیمانه مهندس لطفی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان با مجموعه آب سواران و مأموران وصول ضمن تشکر گفت: افرادی که در خط مقدم این شرکت هستند باید دیده شوند و حق حقوق این اشخاص باید به صورت عادلانه پرداخت شود مامورین وصول نقطه آغازین ارتقای درآمدی شرکت هستند اگر مورد غفلت واقع شوند شرکت ما وارد چالش می شود.

مهندس لطفی در ادامه گفت: امسال فصل آبیاری مثال زدنی بود و من این افتخار را مدیون زحمات شما می دانم .همکاران آبیاری در بحث آبیاری امسال خوب در خشیده انند وظایفی در حوزه شرکت بهره برداری و آب منطقه ای عجین است که باید در راستای هم حرکت بکنند.

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان افزود: افرادی که در بحث وصول خوب عمل کنند ماتعهد می کنیم که کلیه مطالبات آنها را در اسرع وقت پرداخت شود.

وی اظهار داشت: منابع انسانی یک سازمان معجزه می کند اگر یک نفر به سازمان خود هیچ تعصبی نداشته باشد و همچنین به وی احترام گذاشته نشود، وی برای سازمان هیچ کاری نمی کند. ما قانوناً وابسته به درآمدهای جاری هستیم که در چند آیتم تعریف شده که مهمترین آن در بحث آب کشاورزی می باشد که اگر بتوانیم این بخش را ساماندهی و مکانیزه کنیم آب گیلان از وضعیت بسیار خوبی برخوردار خواهد بود که این مهم با همکاری مامورین وصول و آب سواران عزیز ایجاد خواهد شد.

کد خبر: 1220
  تاریخ خبر : یکشنبه 11 شهریور 1397
  آخرین به‌روزرسانی : دوشنبه 12 شهریور 1397
 دبیر خبر
 915