مهندس لطفی مدیرعامل آب منطقه ای گیلان:

خط قرمز من در سازمان منابع انسانی است

به گزارش دفتر روابط عمومی مهندس لطفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آب منطقه ای گیلان در گردهمایی سالیانه مدیرعامل و همکاران شرکت گفت...

 

       به گزارش دفتر روابط عمومی مهندس لطفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آب منطقه ای گیلان در گردهمایی سالیانه مدیرعامل و همکاران شرکت گفت: جبهه کار شرکت وسیع تر شده است در حال حاضر در تمامی نقاط استان فعالیت سدسازی و سازه ای وجود دارد و الزاما باید در تمام این نقاط حضور فیزیکی داشته و خدمت رسان باشیم.

وی در ادامه با تاکید بر مدیریت آب استان افزود: حدود 5 میلیارد مترمکعب آب باید مدیریت شود این مدیریت از طریق سدها، آب بندانها، انهار سنتی و .. صورت پذیرد.

 

        مدیرعامل آب منطقه ای گیلان افزود: برنامه عملیاتی شرکت تا سال 1425 طراحی شده است اگر پروژه های نیمه ساخته به اتمام نرسد در آینده با مشکل مواجهه خواهیم شد رویکرد ما باید به طرف ساخت سدهای کوتاه و لاستیکی باشد که این یک استراتژی بسیار موفق می باشد برای 14 سد کوتاه بحث منابع مالی و مطالعاتی آن در حال انجام است افق ما در سال آینده استفاده حداکثری از ظرفیت آبهای سطحی خواهد بود در یک نقطه جغرافیایی مثل گیلان باید از ظرفیت آبهای سطحی برای مصارف شرب و خدمات استفاده شود.

 

       وی در ادامه با تاکید بر اهمیت منابع انسانی گفت: جایگاه منابع انسانی شرکت برای من جایگاه بسیار رفیعی است آن چیزی که برای من بسیار مهم است همکاران شرکت هستند و اعلام می کنم که تمامی همکاران حتی در دورترین نقاط استان هم بدانند که بزرگترین حامی آنها شخص مدیرعامل شرکت است و امیدوارم تمام برنامه های تدوین شده با همدلی و همکاری شما عزیزان به انجام برسد تا مجموعه شرکت و کارکنان آن به جایگاه اصلی خود برسند بهترین عملکرد  برای یک مدیر موفق این است که بتواند برای داخل سازمان کار انجام بدهد که نمونه آن را می توان به دوره آبیاری موفق سال پیش اشاره کرد.

 

       مهندس لطفی افزود: شرکت باید به صورت اقتصادی مدیریت شود ما نباید دغدغه پرداخت حقوق و مزایا را داشته باشیم تقریباً شرکت از پیچ خطرناک خارج و در بحث درآمدی خوب بسته شد.

      

       خط قرمز من در سازمان منابع انسانی می باشد در سازمان به کسی اجازه نمی دهم به همکاران من توهین کند توهین به همکاران توهین به من است و اگر ظلم راببینم و سکوت کنم در واقع در آن ظلم شریک هستم. تحول این سازمان با نیروهای جوان و خوش فکر خواهد بود وضعیت منابع انسانی ما باید به لحاظ آموزش مورد تحول قرار بگیرد .

 

       یک سازمان زمانی قدرتمند است که همه ای مسایل را مدیریت کند آب گیلان باید در مسیر توسعه قرار بگیرد و به صورت اقتصادی مدیریت شود.

 مدیرعامل آب منطقه ای گیلان در انتها گفت: همه ما از امروز در یک سنگر و سرباز صنعت آب و برق هستیم و برای اعتلای آب منطقه ای گیلان باید تلاش مضاعف بکنیم اگر شما بزرگترین سد و سازه آبی را بسازید ولی منابع انسانی از شرایط مناسبی برخوردار نباشند به موفقیت نرسیده ایم و قطعاً با بهره گیری از بدنه کارشناسی ضمن یکدلی و همراهی  همه کارکنان در مسیر توسعه گام خواهیم برداشت منابع انسانی سازمان دارای ارزش می باشد بنده با این منابع انسانی معجزه را دیده ام که نوید بخش یک اقتصاد روشن است.  

  

کد خبر: 1084
  تاریخ خبر : دوشنبه 27 آذر 1396
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 2 دی 1396
 دبیر خبر
 1340