همایش فصلی مسئولان فرهنگی و دینی شرکتهای آب منطقه ای ایران در گیلان برگزار شد

همایش فصلی دبیران شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق کشور در سالن اجتماعات شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان...

 

همایش فصلی دبیران شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق کشور در سالن اجتماعات  شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان، در این همایش فصلی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی یزدان‌پرست دبیر شورای فرهنگی وزارت نیرو، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی دبیر شورای فرهنگی شرکت مدیریت منابع آب ایران و جمعی از دبیران فرهنگی صنعت آب و برق استان ها، حضور داشتند.
حجت‌الاسلام والمسلمین کمالی مسئول امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق گیلان  در افتتاحیه همایش ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان ، به ارائه گزارشی در مورد عملکر د صنعت آب و برق گیلان پرداخت.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی مسئول امور فرهنگی شرکت مدیریت منابع آب ایران با ارائه پاور پوینت به عملکرد فرهنگی شرکت مدیریت منابع آب ایران پرداخت.   

در این همایش، حجت الاسلام والمسلمین علی یزدانپرست مشاور وزیر و مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو ضمن  گرامیداشت هفته بسیج گفت: این شجره طیبه بسیج را که امام(ره) بنا نهاد برکات آن در تمام منطقه فراگیر شد که نمونه این برکات و پیروزی را می توان در سوریه و عراق مشاهده نمود که موجب پیروزی بر جنایتکاران داعش شد.

وی با اشاره به مهمترین اقدامات فرهنگی صورت گرفته در وزارت نیرو گفت: امیدوارم مدیران فرهنگی برنامه محور حرکت کنند و به خانواده ها توجه ویژه ای داشته باشند مانند برگزاری جشن های خانوادگی مباحث مربوط به ،نماز و همچنین بحث صرفه جویی در مصرف آب را جدی بگیرند.

 در سال های اخیر در دو زمینه آموزش قرآن و سبک زندگی اسلامی گام های اساسی در این مجموعه برداشته شده است که شاهد نتایج مثبتی نیز در شرکت های صنعت آب و برق کشور بوده ایم.
حجت الاسلام والمسلمین علی یزدانپرست مهم‌ترین چالش حوزه فرهنگ را برنامه‌محور نبودن اقدام‌های صورت گرفته عنوان کرد و یادآور شد: ما در حوزه فرهنگی وزارت نیرو به دنبال اجرای برنامه‌های فرهنگی به صورت برنامه محور هستیم تا بتوانیم خروجی مناسبی داشته باشیم.

این همایش به میزبانی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان به مدت دو روز در حال برگزاری است.

کد خبر: 1064
  تاریخ خبر : چهارشنبه 1 آذر 1396
 دبیر خبر
 861