دیدار صمیمانه مدیرعامل آب منطقه ای با عوامل اجرایی آبیاری برگزار شد

نشست صمیمانه مهندس لطفی مدیرعامل آب منطقه ای با آب سواران استان گیلان ...

 

         نشست صمیمانه مهندس لطفی مدیرعامل آب منطقه ای با آب سواران استان گیلان در سالن اجتماعات شرکت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان در دیدار صمیمانه مهندس لطفی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان با مجموعه آب سواران و مأموران وصول ضمن تشکر گفت: یکی از شعارهای دولت محترم در چهارسال گذشته خصوصاً امسال که مد نظر بوده اینست که ما باید روح تدبیر و امید را در ارکان جامعه جاری کنیم.

بنده آن قول و تعهد را که در روز معارفه بسته بوده ام تا الان وفا کردم. برای من همکاران زحمت کش در آب منطقه ای ارزشمند است ولی ارزشمند تر از آن همکاران حوزه شرکت بهره برداری هستند که در آن حوزه کار می کنند.

مهندس لطفی در ادامه گفت: به اذعان مدیریت ارشد مجموعه اجرایی استان در جلسه شورای حفاظت از منابع آب امسال فصل آبیاری مثال زدنی بود و برایشان سوال بود که چه اتفاقی افتاده که مدیریت آب اینقدر خوب بوده و من این افتخار را مدیون زحمات شما می دانم .همکاران آبیاری در بحث آبیاری امسال خوب در خشیده انند وظایفی در حوزه شرکت بهره برداری و آب منطقه ای عجین است که باید در راستای هم حرکت بکنند.

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان افزود: اگر  یک بنگاه اقتصادی مشتری خود را نشناسد و نیاز مشتری خود را نداند اساساً محکوم به شکست است که این اتفاق برما نازل شده بود مسیر ما یک مسیر شکست خورده بود ولی با زحمات شما عزیزان ما یک بنگاه اقتصادی پر رنگی خواهیم داشت. ما قانوناً وابسته به درآمدهای جاری هستیم که در 10 آیتم تعریف شده که مهمترین آن در بحث آب کشاورزی می باشد ما اگر بتوانیم این بخش را ساماندهی و مکانیزه کنیم آب گیلان از وضعیت بسیار خوبی برخوردار خواهد بود این مهم با همکاری مامورین وصول و آب سواران عزیز ایجاد خواهد شد.

 

کد خبر: 1041
  تاریخ خبر : دوشنبه 17 مهر 1396
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 18 مهر 1396
 دبیر خبر
 948