برگزاری کارگاه جانشین پروری و تأمین مدیردر شرکت آب منطقه ای گیلان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان جلسه توجیهی اجرا و استقرار طرح استعدادیابی، توسعه و تأمین سرمایه های انسانی ( جانشین پروری و تأمین مدیر) به همت ....

 

       به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان جلسه توجیهی اجرا و استقرار طرح استعدادیابی، توسعه و تأمین سرمایه های انسانی ( جانشین پروری و تأمین مدیر) به همت دفترمدیریت منابع انسانی آموزش و رفاه شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان و با حضورسرکار خانم دولت آبادی نماینده شرکت مدیریت منابع آب ایران ، دکتر عباس پور شهباز مجری طرح و جمعی از معاونین و مدیران شرکت برگزار شد.

براساس این گزارش در ابتدای این کارگاه آموزشی سید مهدی میرقاسمی، مدیرمنابع انسانی آموزش و رفاه  شرکت آب منطقه ای گیلان، ضمن خیرمقدم به مدعوین به اهمیت این امر در این شرکت پرداخته و بر ضرورت پیاده سازی این طرح تأکید نمود.
در ادامه مدیرمنابع انسانی آموزش و رفاه  شرکت آب منطقه ای گیلان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح جانشین پروری که ازسوی شرکت مدیریت منابع آب ایران در شرکت آب منطقه ای گیلان درحال پیاده سازی است، کلیه مدیران ارشد و میانی این شرکت به مدت سه روز(24،25،26) مرداد ماه سال جاری ضمن شرکت در جلسه افتتاحیه کارگاه و جلسه توجیهی طرح طی هفت مرحله مورد ارزیابی شایستگی های فردی، مدیریتی، مهارتی و دانشی قرار می گیرند.
وی، این مراحل را شامل مصاحبه انفرادی، پرسش نامه شخصیت، پرسش نامه سبک مدیریتی، نگارش و ارایه مطالب، تکلیف تحلیلی، قضاوت موقعیتی و فعالیت گروهی بیان کرد.

همچنین دکتر عباس پور شهباز مجری طرح ،تشکیل جلسات مختلف تخصصی در قالب گفتمان اداری و موضوعات کاری، مصاحبه روانشناسی و تست شخصیت شناسی، تکمیل فرم های پرسشنامه بصورت الکترونیک و نیزتکمیل پاسخنامه کتبی را ازجمله بخش های مختلف این طرح عنوان کرد.

در پایان سرکار خانم دولت آبادی نماینده شرکت مدیریت منابع آب ایران ضمن تشکر از عوامل برگزار کننده این کارگاه آموزشی سه روزه گفت:هدف از اجرای این طرح را سنجش شایستگی های مدیران و کارکنان و نیز شناسایی ظرفیت های موجود در آنان و امکان برنامه ریزی لازم برای رشد و توسعه کارکنان عنوان کرد.

 


کد خبر: 1013
  تاریخ خبر : پنجشنبه 26 مرداد 1396
  آخرین به‌روزرسانی : یکشنبه 5 شهریور 1396
 دبیر خبر
 1252