مدیرعامل آب منطقه ای گیلان در گفتگو با بخش خبری شبکه باران:

تاکنون 530 میلیون متر مکعب آب پشت سد سفیدرود ذخیره شده است

مهندس لطفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آب منطقه ای گیلان شامگاه روز یکشنبه مورخه: 3/11/1395 در پاسخ به سئوالات مجری برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه باران پیرامون ...

 

       مهندس لطفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آب منطقه ای گیلان شامگاه روز یکشنبه مورخه: 3/11/1395 در پاسخ به سئوالات مجری برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه باران پیرامون اقدامات انجام شده جهت کسب حداکثر آمادگی برای فصل آبیاری در شهرستان لنگرود گفت:  

       آب منطقه ای استان گیلان با توجه به  ظرفیت ذخیره آب سد سفید رود که در حال حاضر حدود 530 میلیون مترمکعب می باشد برنامه ریزی لازم را انجام داده، انشاا... از اردیبهشت آبگذاری کانالها را انجام می دهد. توصیه ما به کشاورزان عزیز این است که با اجرای شخم زمستانه ضمن مبارزه با آفات و بیماری ها به مجموعه مدیریتی آب گیلان کمک کنند تا بتوانیم با صرفه جویی حدود 250 میلیون مترمکعب از منابع آب موجود برای روزهای گرم پیش رو بهترین استفاده را بنماییم.

 

       مهندس لطفی در ادامه افزود: فرماندار محترم شهرستان لنگرود اقدامات مناسبی را به عمل آورده و همکاران ما در این شهرستان امسال برنامه تضمین شده ای را تنظیم کرده اند تا ابتدا حدود 40 کیلومتر از انهار شهر لنگرود را لایروبی کنیم و در ادامه ایستگاههای پمپاژ را راه اندازی،سرویس و نگهداری کنیم پیش بینی من این است که با همکاری مسئولین شهرستان لنگرود و همکاران ما در آب منطقه ای انشاا... بتوانیم نیازهای کشاورزان عزیز را در بحث تامین آب کشاورزی به خوبی مدیریت کنیم .

 

کد خبر: 917
  تاریخ خبر : دوشنبه 4 بهمن 1395
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 6 بهمن 1395
 دبیر خبر
 1298
  دیدگاه کاربران