مهندس لطفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت:

اگر در بحث سد سازی موفق عمل کنیم بعد از خوزستان و تهران سومین استان موفق در مدیریت آبهای سطحی خواهیم بود

به گزارش دفتر روابط عمومی مهندس لطفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت طی گفتگویی با خبرنگاران این دفتر ضمن اشاره به لزوم سرعت بخشی در اتمام پروژه های عمرانی آب استان گفت: استان گیلان تامین کننده 40% از نیاز بازار برنج کشور ...

 

       به گزارش دفتر روابط عمومی مهندس لطفی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت طی گفتگویی با خبرنگاران این دفتر ضمن اشاره به لزوم سرعت بخشی در اتمام پروژه های عمرانی آب استان گفت: استان گیلان تامین کننده 40% از نیاز بازار برنج کشور است فلذا می بایست برای رسیدن به بهترین نتیجه اقتصادی از تمامی ظرفیتهای آبی  استان  حداکثر استفاده را ببریم.

 

       مدیر عامل آب منطقه ای گیلان افزود: در حال حاضر دو سد مخزنی سفید رود و آیت الله بهجت شهر بیجار در دست بهره برداری بوده و همچنین 4 سد دیگر نیز در دست احداث و 5 سد در مرحله مطالعه و 11 سد لاستیکی نیز از مطالعه تا بهره برداری در فرایند کاری شرکت قرار دارد تا بتوانیم به بهترین وجه آب در دسترس استان را برای نیازهای کشاورزی ،شرب ،صنعت ،محیط زیست و ... مدیریت کنیم.

مهندس لطفی در ادامه گفت:در شرق و غرب استان دو سد پلرود و شفارود مراحل ساخت خود را سپری کرده و اکنون سد پلرود 45% پیشرفت فیزیکی و نیز سد شفارود که با استفاده از فاینانس کشور چنین ساخته می شود از 35% پیشرفت فیزیکی برخوردار می باشد .

مدیر عامل آب منطقه ای گیلان با اشاره به ظرفیت رود خانه های گیلان گفت:در استان 54 رودخانه در جریان می باشد که لازم است به صورت علمی بهره گیری از ظرفیت آنها مدیریت شود.

وی افزود: آب منطقه ای گیلان نماینده تمام عیار وزارت نیرو در استان بوده که اجرای پروژه های آبی کلان استان را در اختیار دارد  و اگر بتوانیم در بحث سد سازی در استان موفق عمل کنیم می توان گفت بعد از خوزستان و تهران سومین استانی هستیم که در بحث مدیریت آبهای سطحی موفق عمل کرده است.

مهندس لطفی در انتهای ضمن  قدردانی از تلاشهای پرسنل شرکت گفت: آن چیزی  که در کشور ما اکنون از اهمیت بالایی برخوردار است مسئله زمان است که باید بتوانیم آنرا به خوبی مدیریت کنیم و تمامی رویکرد مدیریتی ما حول این محور است که با توجه به منابع انسانی در اختیار شرکت، پرچم آب منطقه ای را همطراز نام و آوازه اش برافراشته کنیم .

کد خبر: 904
  تاریخ خبر : یکشنبه 28 آذر 1395
  آخرین به‌روزرسانی : دوشنبه 29 آذر 1395
 دبیر خبر
 5448
  دیدگاه کاربران