مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست شرکت آب منطقه ای گیلان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان، مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر حراست این شرکت با حضور مدیر حراست شرکت مدیریت منابع آب ایران، معاون امور هماهنگی دفتر مرکزی حراست وزارت نیرو، مدیر حراست کل استان گیلان، مدیر عامل و معاونان و مدیران شرکت آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

 

       به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان، مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر حراست این شرکت با حضور مدیر حراست شرکت مدیریت منابع آب ایران، معاون امور هماهنگی دفتر مرکزی حراست وزارت نیرو،  مدیر حراست کل استان گیلان، مدیر عامل و معاونان و مدیران شرکت آب منطقه ای گیلان برگزار شد.


       مهندس کاظم لطفی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان، در این مراسم از مدیر سابق دفتر حراست شرکت قدردانی کرد و گفت: جا به جایی در مسئولیت ها، امری عادی و نشانه پویایی نظام اداری است. دیدگاهی که امروز در شرکت آب منطقه ای گیلان در حال اجرا است این است که اساساً در بعد تخصصی می بایست پویایی بیشتری داشته باشیم آنچه که ما از مجموعه حراست شرکت انتظار داریم اینست که در بعد تخصصی بیشتر فعالیت کنند و در 2  بعد که یکی بحث حفاظت از منابع انسانی و دیگری حفاظت از تأسیسات می باشد بااستفاده از تجربیات به روز وظایف خود را اجرایی نماید.

 

       مدیر عامل آب منطقه ای گیلان پالایش نیروی انسانی و ظرفیت سازی را موجب رشد و تعالی سازمان دانست و گفت: به کارگیری نیروی انسانی که دارای انگیزه محکم و بالایی هستند موجب رشد و توسعه سازمان در جهت اهداف سازمانی خواهد شد.
مهندس لطفی افزود: باید محیط هر سازمان را طوری بسترسازی کرد تا کارکنان بتوانند بدون دغدغه به انجام وظایف محوله بپردازند و مسائل حاشیه ای نتواند آنان را به بیراهه سوق دهد و این از وظایف اداره حراست در هر سازمانی است.
مدیر عامل آب منطقه ای گیلان با تاکید به این نکته که نیروی انسانی جزء ارزشمندترین سرمایه های هر سازمانی است، خاطرنشان کرد: صیانت از تجهیزات و امکانات شرکت در حفاظت فیزیکی، فناوری اطلاعات و حفاظت پرسنلی از جمله وظایف حراست هاست.

 

       مهندس لطفی در ادامه گفت: حراست شرکت باید در مباحث علمی، کارشناس فنی و منابع انسانی رویکرد جدیدی داشته باشدکه عملاً قابلیت های خود را نشان بدهد .

       وی در ادمه ضمن تاکید بر لزوم مدیریت زمان گفت: آن چیزی که در کشور ما اکنون اهمیت دارد زمان است که باید بتوانیم آن را به خوبی مدیریت کنیم و تمام رویکرد مدیریتی ما در آن است که با توجه به منابع انسانی که این شرکت در اختیار دارد پرچم آب منطقه ای را همطراز نام و آوازه اش برافراشته کنیم.

 

       در ادامه سائمی مدیر کل حراست استان ضمن تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مدیر حراست باید عدالت محور، قانون مدار، دارای غیرت انقلابی و استکبار ستیز با شد افزود: ما شرایط بسیار حساسی در منطقه داریم و حال اثر گذاری ما در سرتا سر جهان بر کسی پوشیده نیست ما امروز به خود می بالیم که دفاع از کشور را در 1000 کیلومتری بیرون از مرزها بسته ایم با خود کفا بودن در حوزه دفاعی توانسته ایم از پس همه ای تهاجمات برآییم.

       در گذشته نظارت حراست بر حفاظت فیزیکی پرسنل بود ولی امروزه نظارت حراست باید عام باشد. افتخار ما این باشد که از تشکیل یک پرونده قضایی جلوگیری کنیم وتمام رفتار حراست باید پیشگیرانه باشد.

      

       در ادامه دکتر حسینی، مدیر کل دفتر حراست شرکت مدیریت منابع آب ایران، نیز از زحمات مهندس حمید رضایی مدیر سابق دفتر حراست شرکت آب منطقه ای گیلان قدردانی کردو به تشریح وضعیت آبی جهان پرداخت.
وی سپس انتصاب مهندس مصطفایی را به این سمت تبریک گفت و یادآور شد: حراست در هر سازمان بازوی توانمند مدیریت در اجرای اهداف هر سازمان است و باید تعامل بسیار خوبی با کارکنان، مدیریت و دستگاه های نظارتی داشته باشد.
دکترحسینی با اشاره به اینکه یک حراست کارآمد و موثر باید پیشگیری از آسیب‌ها و تهدیدات را سرلوحه کار خود قراردهد، گفت: هنر حراست این است که از مسائل و چالش هایی که احتمال اتفاق آن خواهد بود، پیشگیری کند.
وی پرهیز از موازی کاری و سطحی نگری، مشاوره با مدیر عامل، تاثیر در تصمیم گیری‌ها و جلب اعتماد کارکنان را از وظایف دیگر حراست عنوان کرد.


       در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از زحمات مدیر سابق حراست شرکت تقدیر شد و مهندس مصطفایی به عنوان مدیر دفتر حراست شرکت آب منطقه ای استان گیلان منصوب و معرفی شد. براساس این گزارش مهندس حمید رضایی حاجیدهی مدیر حراست سابق نیز به سمت سرپرست دفتر بهره برداری و نگهداری از سدها و تأسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای استان گیلان منصوب و معرفی شد.
 

کد خبر: 902
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 23 آذر 1395
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 24 آذر 1395
 دبیر خبر
 3396