در میان تشویق های بی وقفه کارکنان آب و فاضلاب گیلان:

جلسه تودیع مدیرعامل آب منطقه ای گیلان از آب و فاضلاب شهری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان صبح روز چهارشنبه مورخه 19/8/95 برگزار شد، در این مراسم مهندس کاظم لطفی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان ضمن خیرمقدم به مدعوین و کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهری ...

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان صبح روز چهارشنبه مورخه 95/8/19 برگزار شد، در این مراسم مهندس کاظم لطفی رئیس هیئت مدیره و  مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان ضمن خیرمقدم به مدعوین و کارکنان  شرکت آب و فاضلاب شهری گفت: خدا را شکر می کنیم که در مراسم تودیع و معارفه امروز کسی انتخاب شد که از بدنه این شرکت می باشد. قطعاً همه عزیزان می دانند که عمر مدیریتی من از همه مدیران عامل گذشته کمتر بوده و بنده  فکر نمی کردم که این اتفاق برای من بیافتد. زیرا جدا شدن از شما عزیزان برای من خیلی سخت است و واقعاً آمادگی امروز را نداشتم برای اینکه ریشه من در این شرکت است که بسیار مهم می باشد.

وی در ادامه گفت :با توجه به اینکه وضعیت اعتباری طی این دوسال شرایط مناسبی نداشت اما به لطف همکاران بسیار خوب و سخت کوش اکنون آب و فاضلاب شهری استان از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است که به صورت مختصر گزارشی از عملکرد مجموعه در این دو سال را ارایه می کنم.ما در بحث آبرسانی به شهرهای استان گیلان در 50 شهر بسیار خوب عمل کردیم خیلی از استانها درزمینه آب شرب در وضعیت اضطراری بوده اند ولی طی این دوسال در هیچ یک از شهرهای استان گیلان این اتفاق رخ نداد.

ما طرح های جامع آب رسانی را مطالعه کرده ایم تا بتوانیم پروژه هایی که آب آشامیدنی شهرها را تأمین می کند به بهره برداری برسانیم.

مهندس لطفی افزود: آنچه در شرکت  انجام شده تجمیع نگاه مدیریت ، معاونت ، کارشناسان و کارگران می باشد که موجب شده برای رسیدن به اهداف سازمان همه عوامل و پرسنل پای کار باشند.

وی در پایان ضمن تشکر از کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهری گفت: این انسجام در سازمان ستودنی است و بنده هر آنچه در طبق اخلاص داشتم رو کردم و برای همه شما عزیزان آرزوی موفقیت دارم.

در ادامه مهندس شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان ضمن تشکر از زحمات مهندس کاظم لطفی گفت: با درایت و زحمات شبانه روزی مهندس کاظم لطفی بسیاری از مشکلات این شرکت برطرف شده که ما امیداوریم این امر در شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان هم تداوم داشته باشد.

بر اساس این گزارش در مراسم مذکور سید محسن حسینی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان معرفی و از تلاش‌های کاظم لطفی مدیرعامل سابق این شرکت قدردانی شد.

کد خبر: 893
  تاریخ خبر : چهارشنبه 19 آبان 1395
 دبیر خبر
 1810