برنامه های هفته پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان تشریح شد

دبیر کمیته پدافند غیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان خبر داد: برنامه های کمیته پدافند غیر عامل این شرکت، همزمان با هفته پدافند غیر عامل اجرا خواهد شد.

 

       به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان، به مناسبت فرارسیدن هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل، دوم تا هشتم آبان ماه، برنامه های آمادگی در مقابله با بحران و پدافند غیر عامل اجرا خواهد شد.


        مهندس کرمی در گفتگو با دفتر روابط عمومی شرکت: شعار هفته نکوداشت پدافند غیرعامل امسال را که از تاریخ 2/8/1395 لغایت 8/8/1395 می باشد (( اقتدار ملی، خود باوری و جهاد علمی )) عنوان کرد و به آغاز نشست های دوره ای خود با امورها و دفاتر صف و ستاد شرکت با موضوع پدافند غیر عامل همزمان با هفته پدافند غیر عامل، ارسال پیامک با مضمون پدافند غیر عامل، اجرای مسابقه ای با مضمون مفاهیم کلی پدافند غیر عامل در بین همه همکاران شاغل در شرکت، درج فرازهایی از بیانات رهبری در خصوص پدافند غیر عامل در سربرگ نامه های اداری، تهیه، نصب و توزیع بنر، پوستر و بروشورهای تبلیغی در ستاد، ساختمان اداری سدها و ادارات تابعه، با هدف فرهنگ سازی و اطلاع رسانی رزمایش تأمین برق اضطراری در سد منجیل و تشکیل جلسه کمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل به عنوان برنامه های کمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت اشاره کرد .

       وی افزود: حضور فعال در جلسات، همایش ها، مانورها و رزمایش های برگزار شده از سوی کارگروه آب و انرژی نیز از دیگر برنامه های این کمیته خواهد بود.

 

       دبیر کمیته پدافند غیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان در پایان با اشاره به فرازی از بیانات مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت پدافند غیرعامل، تصریح کرد ایشان در بیاناتی پدافند غیرعامل را یک اصل همیشگی عنوان نموده و تأکید فرموده اند با هیچ بهانه و توجیهی نباید متوقف گردد‌‌‌‌. در همین راستا باید تلاش شود تا حداقل در هفته پدافند غیرعامل نسبت به اطلاع رسانی، آموزش و آگاهی بخشی، تلاش جدی و فراگیر صورت گیرد تا همکاران با تعاریف و مصادیق این موضوع بیشتر آشنا شوند.

کد خبر: 885
  تاریخ خبر : دوشنبه 3 آبان 1395
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 2 آذر 1395
 دبیر خبر
 1965