به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان:

دکتر نیکخوی؛ سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان : ایستگاه پمپاژ تمچال تأمین کنندة آب 2500 هکتار از اراضی شالیزاری سخت آبخور است.

سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان افزود: در سالی که رضایتمندی مردم عزیز با توجه به شرایط ویژه مالی کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود به لطف خدا و با تلاش های صورت گرفته در هفته دولت جاری بیش از ...

 

       به گزارش دفتر روابط عمومی، دکتر نیکخوی سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در آئین بهره برداری از ایستگاه پمپاژ تمچال آستانه اشرفیه گفت: ایستگاه پمپاژ تمچال با مبلغی معادل 3میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و این ایستگاه با مدیریت 2000 لیتر آب در ثانیه تأمین کننده بیش از 2500 هکتار از اراضی شالیزاری سخت آبخور خواهد بود.  

 

       سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان افزود: در سالی که رضایتمندی مردم عزیز با توجه به شرایط ویژه مالی کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود به لطف خدا و با تلاش های صورت گرفته در هفته دولت جاری بیش از 15 میلیارد تومان پروژه قابل افتتاح در آب منطقه ای گیلان به سرانجام رسیده که 10 درصد این اعتبارات در شهرستان شهید پرور آستانه اشرفیه هزینه شده است.

 

       دکتر نیکخوی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی حول محور اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: امسال یکی از کم نظیر ترین سالهای آبیاری را پشت سر گذاشته و به لطف خدا بیش از چهارصدمیلیون مترمکعب آب در پشت سد سفیدرود ذخیره می باشد. همچنین با ارتقاء نحوه مدیریت آبیاری و با کارکرد مداوم توربین های سد سفیدرود بیش از 3 میلیارد تومان درآمد استان از تولید برق افزایش یافته است.

 

       دکتر نیکخوی در پایان با اشاره به بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت خصوصاً شهیدان رجائی و باهنر گفت: باید شهدای معظم انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس را الگوی خود در خدمت به مردم عزیز قرارداده و با تلاش روز افزون بهترین و ارزشمندترین خدمات را در دولت محترم تدبیر و امید به ولی نعمتان انقلاب ارائه کنیم.

کد خبر: 857
  تاریخ خبر : پنجشنبه 4 شهریور 1395
  آخرین به‌روزرسانی : دوشنبه 8 شهریور 1395
 دبیر خبر
 1294
  دیدگاه کاربران