پیشرفت فیزیکی پروژه سد مخزنی پلرود آب منطقه ای گیلان با حضور نماینده مردم شهرستان رودسر در مجلس شورای اسلامی بررسی شد

جلسه کمیته راهبردی پروژه های عمرانی شهرستان رودسر با حضور دکترعباسی نماینده ی مردم رودسر در مجلس شورای سلامی، مهندس شعبانپور معاون هماهنگی و عمرانی استانداری گیلان، مهندس جانبازی فرماندار شهرستان رودسر، دکتر مجید نیکخوی سرپرست شرکت و معاونان و مدیران شرکت آب منطقه ای گیلان برگزار شد.

 

      به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان، در این جلسه مهندس شعبانپور معاون هماهنگی و عمرانی استانداری گیلان در جریان  سفر و بازدید از پروژه های شهرستان رودسر اظهار کرد: با وجود اعتباراتی که در سال گذشته از محل اعتبارات ماده ۱۰ و ۱۲ و اوراق مشارکت برای پیشرفت فیزیکی سد پلرود از سوی استان دریافت شد، اما هم اکنون پیشرفت فیزیکی این سد ۴۵ در صد است.  وی افزود: با اینهمه، تمام تلاش استان این است که تا پایان سال مالی ۹۵ (تیرماه۹۶) آبگیری این سد آغاز شود.

 

       دکتر مجید نیکخوی سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در ادامه، از پروژه های دردست اجرا یاد نمود و گفت: مقدمات کار احداث سد مخزنی پلرود که در اقتصاد شهرستان رودسر بسیار مطلوب و موثر است، را در دست اجرا داریم و امیدواریم این سد را ، هرچه زودتر اجرایی کنیم.
در ادامه جلسه نیز دکتر عباسی از اقدامات انجام شده تشکر و قدردانی نمود و کمک به پیشرفت پروژه های عمرانی در سطح استان را از وظایف مهم خود خواند.

 

 

کد خبر: 849
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 26 مرداد 1395
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 30 مرداد 1395
 دبیر خبر
 1308