تفاهم نامه همکاری آموزشی-پژوهشی ومشاوره ای (طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب)

نظر به اهمیت و ضرورت پژوهش در راستای توسعه دو ارتقاء دانش، افزایش بهره وری و حل مشکات صنعت آب با تمرکز بر موضوع احیاء و تعادل بخشی منابع آب و در راستای اجرای ابلاغیه...

 

       به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان، با توجه به کمبود شدید منابع آب و بحران کم ابی در کشور و به دنبال بروز مشکلات و چالش های متعدد به دلیل بهره برداری و مصرف بی رویه ازمنابع آب زیر زمینی، بهره برداری پایدار از منابع ، برنامه ریزی ومدیریت در این حوزه، حل مشکلات و ایجاد تعادل بین منابع و مصارف، در قالب طرح  احیاء و تعادل بخشی منابع آب در کشور ضرورت یافته است. لذا نظر به اهمیت وضرورت پژوهش در راستای توسعه دو ارتقاء دانش، افزایش بهره  وری و حل مشکات صنعت آب با تمرکزبرموضوع احیاء وتعادل بخشی منابع آب و در راستای اجرای ابلاغیه شماره 4265/134/95 مورخ 95/3/10 شرکت مدیریت منابع آب ایران، شرکت سهامی آب منطه ای گیلان، دانشگاه گیلان را به عنوان دانشگاه معین استان انتخاب و تفاهم نامه همکاری آموزشی-پژوهشی و مشاوره ای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب را با این دانشگاه منعقد نمود. این تفاهم نامه مشتمل بر همکاری  مشترک در زمینه های علمی، پژوهشی،  آموزشی و خدمات فنی و مهندسی در راستای  طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب و تقویت هر چه بیشتر زمینه های علمی-تحقیقاتی و جلب مشارکت ذینفعان و ذی مدخلان می باشد.

      

       براساس ماده 5 تفاهم نامه یادشده مقرر است کارگروه راهبردی متشکل از نمایندگان دانشگاه و شرکت عملیاتی نمودن کلیه مفاد این تفاهم-نامه را پیگیری نموده و گزارش مستمری از روند انجام کار را ارایه نمایند.

 

کد خبر: 815
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 1 تیر 1395
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 2 تیر 1395
 دبیر خبر
 1127