اطلاعیه مهم روابط عمومی آب منطقه ای گیلان

بدینوسیله به اطلاع هم استانی های عزیز و مسافران گرامی می رساند؛ نظر به اینکه آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس توام با گرم شدن هوا، موجب افزایش استفاده از آب رودخانه ها، کانال ها، و مخازن تأسیسات آبی می گردد...

 

       بدینوسیله به اطلاع هم استانی های عزیز و مسافران گرامی می رساند؛ نظر به اینکه آغاز فصل تابستان و تعطیلی مدارس توام با گرم شدن هوا، موجب افزایش استفاده از آب رودخانه ها، کانال ها، و مخازن تأسیسات آبی می گردد و با توجه به شرایط ویژه آبی استان رودخانه ها و نهرها و کانالهای آبرسانی پر آب بوده و در صورت بی احتیاطی خطر غرق شدن افراد را بدنبال دارد.

 

       لذا از مسافرین محترم و هم استانی های  عزیز بخصوص کشاورزان و ساکنین حریم رودخانه ها و کانالهای آبرسانی تقاضا می شود به جهت جلوگیری از هر گونه حادثه دلخراش موارد احتیاط و ایمنی را رعایت نموده و از ورود به رودخانه ها، کانالها، انهار و تأسیسات آبی استان بطور جدی خودداری نمایند.

 

       بدیهی است عدم رعایت نکات ایمنی و بی توجهی به هشدارها در صورت بروز حوادث ناخوشایند ضمن تالم خاطر آسیب دیدگان، مشکلات فراوانی را برای شالیکاران سختکوش و مجموعه آب استان به همراه خواهد داشت.

کد خبر: 809
  تاریخ خبر : چهارشنبه 26 خرداد 1395
  آخرین به‌روزرسانی : دوشنبه 31 خرداد 1395
 دبیر خبر
 941
  دیدگاه کاربران