مدیر امور منابع آب ناحیه مرکزی :

ساماندهی رودخانه پیربازار از پیشرفت 100% پروژه در فاز یک و 30 % در کل پروژه برخوردار است.

مهندس کاویانپور آذرنگ مدیرامور منابع آب ناحیه مرکزی ضمن گفتگو با خبرنگار دفتر روابط عمومی گفت : با اقدامات صورت گرفته ساماندهی رودخانه پیربازار...

مهندس کاویانپور آذرنگ مدیرامور منابع آب ناحیه مرکزی ضمن گفتگو با خبرنگار دفتر روابط عمومی گفت : با اقدامات صورت گرفته ساماندهی رودخانه پیربازار از پیشرفت 100% پروژه در فاز یک و 30% در کل پروژه برخوردار بوده و تا کنون بیش از 62 کیلومتر از انهار و کانالهای شهرستان رشت لایروبی شده اند.

آذرنگ با اشاره به اینکه بیش از 25 کیلومتر از انهار و کانالهای آبرسانی شهرستان رودبار لایروبی شده است گفت: با توجه به سازه ای که در محل ورود رودخانه سیاهرود به سفیده و انشعاب نهر آبرسانی خرشک وجود دارد از قبل مشکل پل تتکابن که موجب تخریب دیواره احداثی نهر در ساحل راست سفیدرود گردید با تمهیدات اتخاذ شده این مشکل رفع و نگرانی کشاورزان عزیز روستاهای خرشک ، شهران، شیر کوه و فتحکوه مرتفع گردید.

مدیر امور منابع آب مرکزی در پایان گفت : به جهت رفع مشکل آبرسانی روستای شکار سرا و با توجه به آب بردگی بازوی نهر آبرسانی این روستا و روستای علی سرا با ایجاد سده جهت هدایت آب این مشکل نیز برطرف و امیدواریم به لطف خداوند و با تلاش کشاورزان سختکوش فصل کشاورزی پر محصولی را پیش رو داشته باشیم .

کد خبر: 801
  تاریخ خبر : شنبه 22 خرداد 1395
 دبیر خبر
 1107
  دیدگاه کاربران