مجموعه مسابقات شنا و طناب کشی بانوان وزارت نیرو در سال جاری به میزبانی هیآت ورزش استان گیلان و راساً شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان

دوازدهمین دوره مسابقات سراسری طناب کشی وسومین دوره مسابقه شنای بانوان وزارت نیرو به میزبانی شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان

مراسم رسمی اختتامیه این سری مسابقات در عصر پنجشنبه 30/ 2/1395 در محل سالن اجتماعات معاونت مالی و پشتیبانی این شرکت باحضور مسئولین کشوری و استانی و مدیران ارشد صنعت آب و برق استان و بانوان شرکت کننده در مسابقات به اجرا در آمد. ..

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای گیلان مجموعه مسابقات شنا و طناب کشی بانوان وزارت نیرو در سال جاری به میزبانی هیآت ورزش استان گیلان و راساً شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در صبح پنجشنبه ، مورخه: 30/2/1395 انجام شد.

همچنین مراسم رسمی اختتامیه این سری مسابقات در عصر پنجشنبه 30/ 2/1395 در محل سالن اجتماعات معاونت مالی و پشتیبانی این شرکت باحضور مسئولین کشوری و استانی و مدیران ارشد صنعت آب و برق استان و بانوان شرکت کننده در مسابقات به اجرا در آمد.

دراین گزارش آمده است ، دکتر مجید نیکخوی سرپرست شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم  به حضور مهمانان عزیز و تبریک خجسته اعیاد مبارک شعبانیه؛ رسیدگی به امور ورزش و اعتلای فرهنگ سلامت را خصوصاً برای بانوان ، از مهمترین مسائل رعایت سلامت جسمی و در نهایت ارتقای سطح کارآمدی افراد در جامعه دانست .

در این مراسم که با سخنرانی آقای مالک حسین زاده ، دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو و خانم قیومی مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده ادامه داشت ، هریک با بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در این خصوص ، به بیان نقطه نظرات و مطالبی که برای ارتقای وضعیت مشارکت ورزش بانوان در وزارت نیرو و قوانین و راهکارهای متعدد که در غالب بخشنامه ها و ابلاغیه ها قابل اجرا می باشد و در ظل آن اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای حضور چشمگیر و در صحنه بانوان کشور، در نهایت صحت و سلامت و داشتن خانواده هایی با نشاط تر و پویا تر در جامعه تأمین خواهد شد، پرداخته و از مسئولین برگزاری مسابقات در استان گیلان نیز، تقدیر و تشکر نمودند.

همچنین این مراسم که قسمتهایی از آن، در بخش خبری ساعت 20  صدا و سیمای مرکز گیلان و شبکه باران در غروب پنجشنبه مورخه 30/2/1395 ؛ پخش شد، با اهدای لوح تقدیر، مدال ، کاپ قهرمانی و هدایای نقدی به برندگان تیمهای اول تا سوم رشته طناب کشی ، به ترتیب استانهای مرکزی ، فارس و مازندران و در رشته شنا در رده های سنی متفاوت از زیر سی سال تا بالای پنجاه سال در شنای کرال سینه و قورباغه به نفرات برتر از استانهای مختلف کشور، پایان پذیرفت .        

  

کد خبر: 778
  تاریخ خبر : شنبه 1 خرداد 1395
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 1 خرداد 1395
 دبیر خبر
 1529